specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
The candidate will be responsible for handling all aspects of the procurement of spares, stores, services for his/her assigned vessels/projects. Key Duties: Process requisitions received in accordance with company procedures. Monitor vessels’ schedules and provide timely status updates of each...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w pracach komisji przetargowych, udział w pracach nad realizacją nowych obiektów Uniwersytetu oraz w pracach remontowych i modernizacyjnych, dokonywanie odbiorów prac remontowych...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspomaganie kupca w zakresie współpracy z dostawcami, wyszukiwanie i pozyskiwanie dostawców, prowadzenie i aktualizacja bazy danych produktów, negocjacje cen zakupu, kontakt z dostawcami, kontakt z halami sprzedaży.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Opis stanowiska: sporządzanie zamówień opakowań: kartonów, folii, etykiet i przypraw oraz wszystkich innych materiałów potrzebnych do produkcji wyrobów, poszukiwanie nowych dostawców na rynku i negocjowanie warunków handlowych, bilansowanie potrzeb towarowych niezbędnych do zabezpieczenia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Miejsce pracy: siedziba firmy, możliwość pracy w trybie hybrydowym Zadania na stanowisku: Prowadzenie procesów zakupowych sprzętu medycznego i weterynaryjnego. Budowanie i podtrzymywanie relacji z dostawcami; Negocjowanie warunków współpracy. Śledzenie trendów rynkowych i analizowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości, Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie, Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury...
Zakres obowiązków: Organizacja i nadzór nad procesem zamówień części, materiałów i usług zabezpieczających funkcjonowanie terminalu oraz prowadzenie inwestycji; Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowych dla kategorii IT, bieżąca realizacja procesów zakupowych zgodnie z ustalonymi procedurami, w tym wytycznymi projektowymi oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw, prowadzenie negocjacji handlowych,...
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Rozwijanie sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowa i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi. Aktywne poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie produktów na nowe rynki. Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji możliwości rozwoju.
Zakres obowiązków Rozwijanie i pielęgnowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając ich satysfakcję i lojalność. Identyfikowanie i realizowanie nowych możliwości biznesowych w ramach istniejących kont oraz potencjalnych nowych klientów. Prowadzenie negocjacji i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Planowanie zakupu surowców i opakowań, planowanie produkcji, planowanie i nadzór nad stokiem magazynowym Kontrola stanów magazynowych komponentów oraz wyrobów gotowych; Całościowe zarządzanie zakupami Nadzór nad terminowością oraz realizacją planów produkcji;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zarządzanie procesem zakupów akcesoriów meblowych na potrzeby firmy; Budowanie długoterminowych relacji z dostawcami oraz aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych; Wprowadzanie nowych rozwiązań i produktów do oferty; Negocjowanie cen, warunków dostaw oraz kontrola jakości...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Miejsce pracy: siedziba firmy, możliwość pracy w trybie hybrydowym Zakres obowiązków: Strategiczne zakupy: Zarządzanie procesem zakupów sprzętu medycznego i weterynaryjnego, aby zapewnić naszym klientom najwyższą jakość. Negocjacje: Tworzenie i utrzymywanie silnych relacji z dostawcami...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizę procesów zakupowych, monitorowanie wydajności dostawców oraz wspieranie zespołu zakupowego w podejmowaniu strategicznych decyzji. Twój zakres obowiązków: Analiza i monitorowanie efektywności procesów zakupowych. Praca z bazami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: zamawianie części, materiałów motoryzacyjnych i usług u dostawców, pilnowanie terminów realizacji zamówień; nadzór nad zamówieniami, fakturami korygującymi oraz notami księgowymi; rozwiązywanie problemów związanych z...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Zadania: Zakup drewna okrągłego na podległym terenie (woj. wielkopolskie, woj., lubuskie, woj. zachodniopomorskie) Prowadzenie negocjacji handlowych ze stałymi kontrahentami oraz poszukiwanie nowych Współpraca z Lasami Państwowymi i dostawcami prywatnymi Negocjowanie warunków handlowych i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Wyszukiwanie nowych dostawców i zapewnienie korzystnych warunków współpracy. Analiza danych rynkowych dotyczących dostawców i surowców. Negocjowanie cen i warunków dostaw. Realizacja zakupów zgodnie z potrzebami firmy. Zarządzanie zamówieniami i organizacja dostaw....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków Rozwój sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Poszukiwanie nowych klientów na określonych rynkach. Wprowadzanie nowych produktów do oferty obecnych klientów. Bieżące monitorowanie rynku i analiza...
Opis stanowiska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie kontaktu z naszymi dostawcami z Azji oraz pozyskiwanie nowych dostawców. Do zadań będzie należało również realizowanie zamówień oraz negocjacje cenowe a także uczestnictwo w targach zagranicznych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: aktywna współpraca z obecnymi kontrahentami zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych dostawców wyrobów hutniczych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do importu towarów, prowadzenie zagadnień z zakresu procedur celnych, współpraca z działami handlowymi,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: Przygotowywanie planów zakupowych Spółki. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania zamówień; Przygotowywanie sprawozdań dotyczących procesów zakupowych; Analiza i przygotowywanie wytycznych dotyczących stosowania ustawy Prawo zamówień...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Analiza Rynkowa: Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji oraz identyfikacja potencjalnych dostawców. Negocjacje: Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych. Zarządzanie Asortymentem: Planowanie i realizacja zamówień zgodnie z potrzebami...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Samodzielne prowadzenie kontaktów z dostawcami w Polsce i zagranicą, w celu dokonania zakupów na potrzeby firmy; negocjacje zakupowe; prowadzenie wymaganej dokumentacji; koordynacja dostaw; czuwanie nad utrzymaniem stanów magazynowych materiałów strategicznych; praca w systemie SAP.
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: współpraca z aktualnymi dostawcami oraz wyszukiwanie nowych potencjalnych dostawców; realizacja kontraktów, negocjacje cen; zabezpieczenie i optymalizacja stanu zapasów magazynowych; prowadzenie dokumentacji zakupowej; ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych; Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji; Przygotowywanie budżetów / prognozy wyników finansowych; Przygotowanie i analiza kosztów;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia dla firmy oraz zapewnienie optymalnych warunków współpracy handlowej z dostawcami; Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących dostawców oraz surowców; Negocjowanie cen i warunków dostaw; Dokonywanie zakupów na potrzeby...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
SIGVARIS S.A.Gutowo Małe, k. Wrześni
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: Utrzymywanie i zarządzanie relacjami z dostawcami; Przygotowywanie zamówień do dostawców na surowce; Negocjowanie warunków z dostawcami; Obsługa postępowań reklamacyjnych do dostawców; Wsparcie procesu tworzenia harmonogramów zamówień i prognoz zakupowych;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres głównych obowiązków na stanowisku: Zapewnianie bezbłędnego działania wszystkich funkcji zakupowych i logistycznych w firmie Sun Chemical Sp. z o. o. przy wykorzystaniu środowiska ERP / SAP. Pełna organizacja i nadzór logistyki dostaw. Zamawianie produktów i potwierdzanie terminów...
Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie daną kategorią zakupową i portfolio obecnych dostawców. Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Weryfikacja i ocena obecnych dostawców, umów oraz zasad współpracy. Negocjowanie warunków handlowych....
Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: Planowanie zakupu surowców i opakowań; Planowanie produkcji oraz nadzór nad stokiem magazynowym; Kontrola stanów magazynowych komponentów i produktów gotowych; Kompleksowe zarządzanie zakupami; Nadzorowanie realizacji planów produkcji i ich terminowości; Analiza i...
Zakres obowiązków Budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami w sektorze FMCG (słodycze). Wdrażanie nowych możliwości biznesowe, zarówno w obrębie obecnych, jak i potencjalnych nowych partnerstw. Prowadzenie negocjacji oraz finalizacja umowy. Analiza danych rynkowych i trendów...
Szukasz nowego wyzwania zawodowego i zwróciłeś / zwróciłaś uwagę na oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. zakupów? Jest to rola zawodowa, która bywa różnie nazywana. Oprócz najczęściej spotykanego miana specjalisty ds. zakupów może to być chociażby specjalista ds. zaopatrzenia i logistyki, kupiec, a w przypadku wyższych stopniem posad senior logistics specialist, category manager czy starszy specjalista ds. zakupów. Jest to pracownik, który odgrywa istotną rolę w każdym średnim i dużym przedsiębiorstwie, zarówno produkcyjnym, jak i usługowym. Zakres obowiązków różni się w zależności od specyfiki firmy, niemniej specjalista ds. zakupów nieodmiennie pracuje z produktami w ramach przydzielonego budżetu. Szukasz pracy i interesuje Cię ta profesja? Przeczytaj cały opis stanowiska i aplikuj na aktualne oferty pracy!
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. zakupów
Specjalista ds. zakupów pracuje w dziale zakupów, zaopatrzenia bądź logistyki w średnich i dużych przedsiębiorstwach oraz różnego rodzaju instytucjach i organizacjach. Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem zakupowym: od analizy asortymentu, przez utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i innymi pośrednikami, poszukiwanie nowych dostawców i kontrahentów, po nadzorowanie realizacji procesu zakupów i analizę otrzymanych ofert sprzedażowych. Osoba obejmująca to stanowisko dba o to, żeby przedsiębiorstwo, dla którego pracuje, zawsze miało odpowiednią ilość towaru bądź surowców niezbędnych do funkcjonowania i rozwijania się na rynku. Towar ten powinien być dodatkowo w optymalnej cenie i jak najwyższej jakości.
Jak zostać specjalistą ds. zakupów?
Jeśli posiadasz minimum 2 lata doświadczenia, umiesz pracować z dużą ilością danych, a znajomość języka angielskiego na poziomie B2 nie stanowi dla Ciebie problemu, jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko. W opisach ofert często można napotkać wymaganie doświadczenia w prowadzeniu procesów zakupowych, niemniej jako osoba początkująca także masz szansę na znalezienie posady. Istotna jest umiejętność zarządzania procesami, a także dobra znajomość specyfiki danej branży, a tych można nauczyć się na wielu różnych stanowiskach. Dlatego nie wahaj się i zaaplikuj na wybraną posadę nawet mimo braku stażu pracy.
Pracodawcy czasami wymagają ponadto wykształcenia wyższego (kierunek związany z biznesem, zarządzaniem, logistyką, transportem, matematyką, marketingiem – kryteria mogą być naprawdę bardzo różne) bądź statusu studenta. Istotna może być także znajomość języka niemieckiego, rosyjskiego czy angielskiego w stopniu bardzo dobrym, umożliwiającym prowadzenie negocjacji biznesowych czy tworzenie zapytań ofertowych.
Stanowisko specjalisty ds. zakupów i logistyki – predyspozycje zawodowe
Doskonały specjalista ds. zamówień to osoba dobrze zorganizowana, nie mająca żadnego kłopotu zarówno z organizacją pracy własnej, jak i czuwaniem nad zleceniami powierzonymi innym stronom projektu. Powinien być to także ktoś komunikatywny, otwarty i cechujący się wysoką kulturą osobistą, gdyż specjalista do spraw zakupów ma za zadanie utrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami, na co dzień utrzymuje kontakty z dostawcami i prowadzi współpracę z pozostałymi działami firmy. Inne ważne cechy osoby na stanowisku pracownika ds. dostaw to: umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymania terminów, odporność na stres, uważność, kreatywność, umiejętność wyszukiwania najlepszych ofert, zdolności negocjacyjne, asertywność, wysoka motywacja do pracy.
Jak wygląda praca specjalistki ds. zakupów?
Pracownik dokonuje zamówień, wykonuje research dostępnych na rynku materiałów, a także prowadzi współpracę z dostawcami i czuwa nad powierzonym budżetem. Jednym z największych wyzwań w codziennej pracy specjalisty ds. zakupów jest optymalizacja dostaw i zarządzanie powierzoną kategorią zakupową. To on decyduje o tym, co, kiedy i w jakiej ilości zostanie zakupione dla firmy. Wyborowi towaru / surowca często towarzyszy bieżąca analiza zaopatrzenia, budżetu, operacji logistycznych, a także tworzenie planów zakupowych i współpraca z innymi działami firmy.
Specjalista ds. zakupów i zaopatrzenia – co robi?
Specjalista ds. zakupów to pracownik odpowiedzialny za identyfikację, negocjowanie i nawiązywanie kontaktów z dostawcami oraz innymi kontrahentami. Pracownik na co dzień zarządza kosztami i czuwa nad tym, by zakupy realizowane zgodnie ze standardami firmy, w ramach budżetu oraz zgodnie z jej potrzebami. Jego obowiązkiem jest również monitorowanie dostaw i kontrola jakości produktów. Pracownik upewnia się, że zakupione towary spełniają określone specyfikacje, nie mają wad produkcyjnych itp. Współcześnie specjalista ds. zakupów prowadzi szeroko zakrojone działania offline i online. Bierze udział w spotkaniach z dostawcami i kontrahentami, niekiedy samodzielnie wybiera produkt w siedzibie dostawcy, ale także prowadzi negocjacje, wysyła zapytania i wybiera produkty za pośrednictwem internetu. Kolejnym, ale nie mniej ważnym zadaniem specjalisty ds. zakupów, jest prowadzenie analizy rynku i śledzenie działań konkurencji, dzięki czemu pracownik może podejmować trafne decyzje zakupowe zgodnie z najnowszymi trendami i zmieniającymi się warunkami w branży
Młodszy specjalista ds. zakupów, asystent kupca
Specjalistę ds. zakupów często wspiera w codziennej pracy asystent ds. zakupów / młodszy specjalista ds. zakupów. Osoba na tym stanowisku pomaga w sporządzaniu i utrzymaniu prawidłowej dokumentacji zakupów. Pod nadzorem przełożonego koordynuje dostawy i gromadzi informacje na temat trendów rynkowych.
Specjalista w dziale zakupów technicznych
Specjalista w dziale zakupów technicznych m.in. prowadzi analizę potrzeb operacyjnych, negocjuje umowy z dostawcami oraz kontroluje jakość nabywanych produktów bądź usług technicznych. Osoba na tym stanowisku musi posiadać gruntowną wiedzę techniczną, a także wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i być w stanie podejmować strategiczne decyzje zakupowe. Niekiedy wymagane jest wykształcenie kierunkowe związane z dziedziną, w której działa przedsiębiorstwo.
Specjalista ds. marketingu i zakupów z językiem angielskim
Specjalista ds. marketingu i zakupów z językiem angielskim to osoba, która posiada kompetencje z zakresu marketingu i zakupów i jednocześnie umiejętność płynnej komunikacji w języku angielskim (poziom biznesowy). Jest to stanowisko wymagające nie tylko rozumienia strategii marketingowych, procesów zakupowych i logistycznych oraz trendów rynkowych, ale także zdolności do nawiązywania i utrzymania dobrych relacji biznesowych z międzynarodowymi partnerami. Swobodna komunikacja w języku angielskim jest oczywiście kluczowa, aby skutecznie koordynować projekty i negocjować warunki kontraktów. Dlatego też pracodawcy szukają osób z certyfikatami językowymi i ukończonymi studiami wyższymi. Jest to posada, która zwykle daje gwarancję wysokich zarobków.
Ile zarabia specjalista ds. zamówień?
Wiele osób zastanawia się, jakie są płace brutto w skali miesiąca osoby zajmującej tak odpowiedzialne stanowisko jak specjalista ds. zakupów / zamówień. Płace mogą się jednak znacznie różnić, zależnie od branży, w jakiej działa firma, jej wielkości, a także zakresu obowiązków, stopnia odpowiedzialności i poziomu stanowiska, jakie obejmuje pracownik. Jak podaje Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń, mediana miesięcznej pensji młodszego specjalisty to 5000 zł brutto miesięcznie, samodzielnego specjalisty 6230 zł brutto na miesiąc, a starszego specjalisty 7970 zł brutto miesięcznie.
Praca w dziale zaopatrzenia i zakupów – warunki zatrudnienia
Miejscem pracy specjalisty ds. zakupów zwykle jest siedziba firmy, niemniej coraz częściej pracodawcy oferują zatrudnionym możliwość pracy zdalnej bądź hybrydowej. Pracownik musi być gotowy na odbywanie podróży służbowych. Często proponuje mu się umowę o pracę, umowę b2b bądź kontrakt menedżerski. Może także liczyć na różne dodatki np. służbowy laptop i telefon, służbowy samochód, wczasy pod gruszą czy prywatną opiekę medyczną.
Specjalista do spraw zakupów – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery
Specjalista do spraw zakupów to bardzo istotna funkcja w każdej firmie, a na polskim rynku pracy perspektywy zawodowe dla tej roli są bardzo obiecujące. Kandydaci zwykle nie mają kłopotu ze znalezieniem ofert pracy dla siebie. Co więcej, pracownicy na tym stanowisku stoją przed możliwością rozwoju. Wraz ze zdobywanym doświadczeniem można awansować np. do roli managera ds. zakupów, dyrektora zakupów lub nawet na stanowisko CPO (Chief Procurement Officer).
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. zakupów
Jeśli jesteś zainteresowany / zainteresowana tym stanowiskiem, bez trudu znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na Praca.pl. Pamiętaj, że w naszym serwisie możesz podać różne kryteria wyszukiwania ogłoszeń, np. miejscowość, tryb pracy zdalnej, pracy hybrydowej czy poziom stanowiska. Ustaw Job Alert i wykorzystać Kreator CV Online do stworzenia profesjonalnego życiorysu zawodowego. Dzięki tym nowoczesnym narzędziom praca na stanowisku specjalisty ds. zakupów znajdzie się w Twoim zasięgu!
Praca specjalista ds. zakupów – najczęściej zadawane pytania:
Kim jest specjalista ds. zakupów?
Specjalista ds. zakupów to pracownik, który odpowiada za nabywanie odpowiednich produktów lub usług dla firmy. Jego / jej zadania obejmują m.in. negocjowanie kontraktów z dostawcami, monitorowanie jakości dostaw oraz stałą analizę tendencji rynkowych.
Jakie umiejętności są potrzebne do pracy na stanowisku specjalisty ds. zakupów?
Specjalista ds. zakupów powinien mieć wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz umiejętność analizy danych i zdolności numeryczne. Musi także wykazywać się umiejętnością strategicznego myślenia, aby być w stanie odpowiednio planować i przewidywać potrzeby zakupowe firmy.