Twój zakres obowiązków: obsługa Klienta zgodnie z standardami, przedstawienie oferty dopasowanej do potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji, sprzedaż ofert, usług Kontrahenta, promowanie marki Kontrahentów i kreowanie ich pozytywnego wizerunku.
Twoje zadania na projekcie: obsługa maili w j. angielskim klientów z międzynarodowych rynków, obsługa czatów w j. angielskim, dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta, umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej, monitorowanie, raportowanie i...
Twoje zadania: udzielanie informacji na temat określonego produktu, dbanie o prawidłowy przebieg relacji z Klientami, aktywne słuchanie, doradzanie, negocjowanie.
W CCIG Group będziesz odpowiedzialny/a za: tworzenie cyklicznych raportów z bieżącymi wynikami sprzedaży oraz estymacją na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych, tworzenie jednorazowych zestawień i analiz na potrzeby Pionu Sprzedaży i Zarządu, weryfikowanie zgodności raportów...
Zadania: Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu; Budowanie długofalowych relacji z Klientami; Dbanie o wizerunek marki;
Twoje zadania na projekcie: rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy, obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej, monitorowanie aplikacji oraz działania gry, aktywna gra w aplikacji (symulator łowienia ryb).
W CCIG Group będziesz odpowiedzialny/a za: tworzenie cyklicznych raportów z bieżącymi wynikami sprzedaży oraz estymacją na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych, tworzenie jednorazowych zestawień i analiz na potrzeby Pionu Sprzedaży i Zarządu, weryfikowanie zgodności raportów...
Twoje zadania: prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami w języku niemieckim, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania, obsługa klienta zgodna ze standardami projektu.
Twoje zadania na projekcie: rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy, obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej, monitorowanie aplikacji oraz działania gry, aktywna gra w aplikacji (symulator łowienia ryb).
Twoje zadania: udzielanie informacji na temat określonego produktu, dbanie o prawidłowy przebieg relacji z Klientami, aktywne słuchanie, doradzanie, negocjowanie.
Twoje zadania: telefoniczna obsługa niemieckojęzycznych Klientów dużej marki odzieżowej; udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta dotyczące realizacji zamówień, płatności, zwrotów; obsługa Klienta zgodnie ze standardami projektu;