Archiwalne oferty pracy

  • Telefoniczny Doradca Klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1052 dni
    Twoje zadania: Telefoniczne nawiązywanie kontaktu ze stałymi klientami, obsługa połączeń, Informowanie Klientów o dostępnych dla nich nowych możliwościach, Doradzanie i sprzedaż usług oraz sprzętu z obszaru telefonii komórkowej, Dbanie o wysoką jakość rozmów i realizację celów.
  • Konsultant ds. korespondencji mailowej

    CCIG Group Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1052 dni
    Twoje zadania: obsługa korespondencji mailowej zgodnie ze standardami firmy; odpowiadanie na zapytania dot. faktur, opłat, rozliczeń klientów firmy z branży energetycznej;
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Opole    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1054 dni
    Zadania: kontakt telefoniczny z Klientem sieci telekomunikacyjnej, budowanie długofalowych relacji z Klientami.
  • CCIG Group Sp. z o.o.
    specjalista (mid)
    1054 dni
    Zadania: kontakt telefoniczny z Klientem sieci telekomunikacyjnej, budowanie długofalowych relacji z Klientami.
  • Konsultant infolinii obsługowej (połączenia przychodzące)

    CCIG Group Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1054 dni
    Zadania: Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu; Budowanie długofalowych relacji z Klientami; Dbanie o wizerunek marki;
  • Doradca Klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1055 dni
    Twoje zadania: telefoniczne doradzanie Klientom, prezentowanie aktualnych ofert, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem.
  • Junior Project Manager

    CCIG Group Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1057 dni
    Jako Junior Project Manager będziesz odpowiedzialny/a za: kompleksowe przygotowanie nowego projektu/ kampanii, począwszy od zebrania specyfikacji do udziału w wyznaczaniu KPI projektu, przygotowanie dokumentacji projektowej, a następnie oszacowanie i opiniowanie opłacalności wdrażanych...
  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1059 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa Klienta zgodnie z standardami, przedstawienie oferty dopasowanej do potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji, sprzedaż ofert, usług Kontrahenta, promowanie marki Kontrahentów i kreowanie ich pozytywnego wizerunku.
  • Doradca klienta - Obsługa mailowa / chat w j. angielskim

    CCIG Group Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1065 dni
    Twoje zadania na projekcie: obsługa maili w j. angielskim klientów z międzynarodowych rynków, obsługa czatów w j. angielskim, dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta, umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej, monitorowanie, raportowanie i...
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1077 dni
    Twoje zadania: udzielanie informacji na temat określonego produktu, dbanie o prawidłowy przebieg relacji z Klientami, aktywne słuchanie, doradzanie, negocjowanie.
  • Junior Reporting Specialist

    CCIG Group Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1078 dni
    W CCIG Group będziesz odpowiedzialny/a za: tworzenie cyklicznych raportów z bieżącymi wynikami sprzedaży oraz estymacją na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych, tworzenie jednorazowych zestawień i analiz na potrzeby Pionu Sprzedaży i Zarządu, weryfikowanie zgodności raportów...
  • Konsultant infolinii obsługowej (połączenia przychodzące)

    CCIG Group Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1084 dni
    Zadania: Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu; Budowanie długofalowych relacji z Klientami; Dbanie o wizerunek marki;
  • CCIG Group Sp. z o.o.
    specjalista (mid)
    1084 dni
    Zadania: kontakt telefoniczny z Klientem sieci telekomunikacyjnej, budowanie długofalowych relacji z Klientami.
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    CCIG Group Sp. z o.o.   Opole    praca zdalna
    specjalista (mid)
    1084 dni
    Zadania: kontakt telefoniczny z Klientem sieci telekomunikacyjnej, budowanie długofalowych relacji z Klientami.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski

    CCIG Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1085 dni
    Twoje zadania na projekcie: rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy, obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej, monitorowanie aplikacji oraz działania gry, aktywna gra w aplikacji (symulator łowienia ryb).
Aktualne oferty pracy
CCIG Group Sp. z o.o.
ul.Rzeźnicza 32/33
50-130 Wrocław

2500

współpracowników