Zadania: telefoniczny kontakt z Klientem; doradzanie i pomoc w doborze odpowiedniej usługi, realizacja zamówień zgodnie ze standardami firmy, dbanie o prawidłowy przebieg relacji z Klientami.
Do Twoich zadań będzie należało m.in: obsługa kadrowo - płacowa spółki call center, administrowanie umowami o pracę i umowami cywilnoprawnymi, przygotowanie listy płac, prowadzenie i administrowanie PPK, zatrudnianie cudzoziemców, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz...
Twoje zadania: obsługa logistyczna zamówionych produktów we Wrocławiu, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, weryfikacja postępu zleconych prac Kontrahentom, bieżąca współpraca z działem księgowym i działem operacyjnym, wsparcie obszaru administracji w bieżących działaniach.
Twoje zadania: kompleksowe prowadzenie masowych procesów rekrutacyjnych na stanowiska konsultantów telefonicznych dla spółek CCIG Group, prowadzenie wewnętrznych rekrutacji na stanowiska managerskie i sukcesorskie wewnątrz firmy w ramach ścieżek karier, kreowanie i realizacja strategii...
Jeżeli: posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne znasz bardzo dobrze pakiet Office, w szczególności biegle obsługujesz arkusz kalkulacyjny, jesteś zaznajomiony/a z aplikacjami Google znajomość MySQL, języków R, VBA, javascript lub narzędzia IBM Cognos będzie dodatkowym atutem,...
Responsibilities: answering phone calls, informing about available services, resolving complaints, answering customer inquiries, supporting customers o every stage of their journey, providing appropriate assistance for people with special needs, representing the client in official correspondence.
CCIG Group Sp. z o.o.Częstochowa, al. Najświętszej Maryi Panny 12D
praca stacjonarna
specjalista junior / mid
939 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Sprzedaż produktów i usług firmy energetycznej, Obsługa obecnych oraz pozyskiwanie nowych Klientów, Zawieranie umów z Klientami w odniesieniu do oferowanych produktów i usług, Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. taryf, cenników, umów,...
Jeżeli: posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne (mile widziana znajomość struktur baz danych), znasz bardzo dobrze pakiet Office, w szczególności biegle obsługujesz arkusz kalkulacyjny, jesteś zaznajomiony/a z aplikacjami Google (mile widziana znajomość JavaScript doświadczenie...
Twoje zadania: telefoniczna obsługa Klientów znanej marki w języku polskim i ukraińskim; udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta dotyczące zamówień, płatności, zwrotów, reklamacji, proponowanie dodatkowych usług; obsługa Klienta zgodnie ze standardami projektu;
Обов’язки: телефонне обслуговування клієнтів відомого бренду польською та українською мовами відповіді на запитання клієнтів про замовлення, платежі, повернення, скарги, пропозиція додаткових послуг обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
946 dni
Do Twoich zadań będzie należało m.in: obsługa kadrowo - płacowa Spółki Call Center, administrowanie umowami o pracę i umowami cywilnoprawnymi, przygotowanie listy płac, prowadzenie i administrowanie PPK, zatrudnianie cudzoziemców, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz...
Dlatego jeżeli: jesteś osobą zaangażowaną w powierzone zadania, lubisz pracę z ludźmi, jesteś otwarty/a na zmiany i elastyczny, masz wykształcenie wyższe lub jeszcze studiujesz i poszukujesz pracy na stałe, masz zmysł techniczny :) jesteś osobą skrupulatną i samodzielną, posiadasz...
Warsaw or remote work after the onboarding time In this position you will be responsible for: being first line contact and supporting customers in finding information regarding the flight's schedule, route and date of the flight and the booking system, supporting customers through the complaint...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
976 dni
Do Twoich zadań będzie należało m.in: obsługa kadrowo - płacowa Spółki Call Center, administrowanie umowami o pracę i umowami cywilnoprawnymi, przygotowanie listy płac, prowadzenie i administrowanie PPK, zatrudnianie cudzoziemców, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz...
Twoje zadania: obsługa obecnych oraz byłych Klientów pod kątem ponownej realizacji zamówień dotyczących zakupu narzędzi, środków ochrony indywidualnej, prowadzenie rozmów z Klientami z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji m.in. e-mail, połączenie wychodzące, livechat.