Łączy nas to co nas różni, dlatego nasze zespoły tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce i 2 w Ukrainie. Obecnie do naszego zespołu w siedzibie firmy, w samym centrum wrocławskiego rynku, poszukujemy osoby do działu reportingu i kontrolingu. Jeżeli cenisz w pracy entuzjazm i dobrą atmosferę, szukasz ciekawych i ambitnych wyzwań, jesteś osobą analityczną i chcesz rozwinąć swoje kompetencje, aplikuj!
- posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne (mile widziana znajomość struktur baz danych),
- znasz bardzo dobrze pakiet Office, w szczególności biegle obsługujesz arkusz kalkulacyjny,
- jesteś zaznajomiony/a z aplikacjami Google (mile widziana znajomość JavaScript doświadczenie w automatyzacji zadań w produktach Google),
- znasz MySQL (mile widziana znajomość języków R, VBA lub narzędzia IBM Cognos),
- masz wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów na kierunkach: ekonomia, ekonometria, statystyka, analityka lub pokrewne,
- znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym,
- jesteś osobą dokładną, skrupulatną, rzetelnie podchodzącą do wykonywanych zadań,
to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie.
- monitorowanie i kontrolę wyników pracy poszczególnych projektów,
- tworzenie jednorazowych zestawień i analiz na potrzeby Pionu Sprzedaży i Zarządu,
- rozwój narzędzi, ich integracji w ramach Google Workspace, Google Cloud i hurtowni oraz baz danych,
- automatyzację zadań i nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji,
- weryfikowanie poprawności danych w zakresie wynagrodzeń,
- prowadzenie dokumentacji oraz kontroli zgodności zasad wewnętrznych systemów motywacyjnych,
- realizowanie dodatkowych obowiązków z zakresu raportowania zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
- atrakcyjne wynagrodzenie i duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
- możliwość pracy hybrydowej,
- możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, karty Multisport, ubezpieczeń grupowych,
- bieżące wsparcie przełożonego,
- swobodny dress code,
- pracę w samym centrum wrocławskiego rynku,
- strefę relaksu i pyszną poranną kawę :)
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY