CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce.
Obecnie do naszych struktur poszukujemy osoby na stanowisko:
- kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska Konsultantów telefonicznych,
- opracowywanie treści ogłoszeń, dobór narzędzi rekrutacyjnych, ustalanie zasięgu i częstotliwości dotarcia do kandydata, etc.,
- współpraca z lokalnymi dostawcami i instytucjami w zakresie realizacji działań rekrutacyjnych,
- prowadzenie raportów dot. wskaźników HR (wskaźnik obłożenia, rotacja, spływ),
- obsługa procesu zatrudnienia (m.in podpisywanie umów, generowanie wypowiedzeń),
- administracja biura, obsługa sekretariatu oraz spotkań,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- ścisła współpraca z działem Kadr.
- wykształcenie min. średnie lub w trakcie studiów,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność współpracy w grupie, umiejętność budowania relacji, komunikatywność,
- zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy,
- silna koncentracja na zadania,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin.
- pracę od poniedziałku do piątku,
- możliwość specjalizacji i rozwoju w obszarze HR w największym call center w Polsce,
- możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej w renomowanej sieci placówek LUXMED, kartę Multisport, pakiet ubezpieczeń grupowych,
- odpowiednie wdrożenie do pracy i bieżące wsparcie przełożonego,
- odpowiednie narzędzia pracy - komputer, telefon,
- długofalową współpracę,
- przyjazną atmosferę :)
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY