Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Professional – Italian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2840 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Italian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of...
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2840 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Slovenian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. First line of technical support to users of global brand electic equipment or glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2844 dni
    Tylko u nas! Znasz język niemiecki, ale nie czujesz się na siłach swobodnie prowadzić rozmowy z klientem niemieckojęzycznym? To nie jest dla nas przeszkoda! We współpracy z Instytutem Austriackim nauczymy Cię płynnego posługiwania się językiem. Po zakończeniu kursu będziesz gotowy do...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2845 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV.
  • Team Manager

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2845 dni
    Zakres obowiązków Bieżąca praca z zespołem specjalistów ds. obbsługi klienta. Dbanie o dobrą atmosferę oraz czuwanie nad dyscypliną pracy zespołu. Opracowywanie harmonogramów pracy (grafików) dla zespołu zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem. Sporządzanie dziennych raportów dla...
  • Staż w dziale IT

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2845 dni
    Chcesz dowiedzieć się jak funkcjonuje dział IT w dużej, międzynarodowej firmie? Zdobyć cenne doświadczenie zawodowe, poznając codziennie obowiązki tego działu? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak, zapraszamy Cię do naszego zespołu, gdzie będziesz miec możliwość zdobycia nowych...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2859 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2864 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej lub telefoniczne wsparcie administracyjno-logistyczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2864 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów rosyjskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki.
  • Customer Service Professional – Czech speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2871 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Czech speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Diabetes care users telephone support.
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2871 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electic equipment or glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • Customer Service Professional – French and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2871 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to French and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Customer Service Professional – Hungarian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2871 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Hungarian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of...
  • Customer Service Professional – Italian and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2871 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Italian and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2871 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Slovenian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. First line of technical support to users of global brand electic equipment or glucose meters – diabetes care users telephone support.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa