Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2864 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej lub telefoniczne wsparcie administracyjno-logistyczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. węgierski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2864 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów węgierskojęzycznych. Mailowe i telefoniczne wsparcie administracyjno-logistyczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu) lub telefoniczne i mailowe,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2864 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego).
  • Fast Feedback Backliner

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2869 dni
    Main tasks and responsibilities Give a fast feedback on new issues or different trends in cases received from the Call Center to the Client. Focused on DACH market and sharing best practice with all EMEA Sites; Produce defined product quality reporting; Reports outcome directly to Quality Feedback...
  • Global Editor

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2869 dni
    Main tasks and responsibilities Drive good client technical product knowledge process, to allow acceptable efficient operation and great customer service against client contractual requirements; Responsible for creating easy to find and usability test; Handle feedback within timelines.
  • Product Specialist

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2869 dni
    Main tasks and responsibilities Improve product quality; Produce defined product quality reporting; Support the Sites / Training / Maintain the knowledge; Interface with Client Business Group, Local Consumer; Care on product related matters and Clients Team in Gorzow; Other activities as requested...
  • Recepcjonistka/Recepcjonista

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2876 dni
    Oczekujemy od Ciebie Odpowiedzialności i samodzielności; Doskonałych zdolności interpersonalnych; Doskonałej organizacji czasu pracy; Umiejętności pracy pod presją czasu; Dobrej znajomości obsługi komputera (MsOffice); Umiejętności obsługi urządzeń biurowych; Dobrej znajomości...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2879 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów angielskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego) lub telefoniczne i mailowe, administracyjno-logistyczne...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2879 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV/AGD/GSM lub telefoniczne i mailowe wsparcie klientów sieci elektromarketów.
  • Customer Service Professional – Czech speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2879 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Czech speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Diabetes care users telephone support.
  • Customer Service Professional – French and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2879 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to French and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Customer Service Professional – Italian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2879 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Italian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of...
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2879 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Slovenian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. First line of technical support to users of global brand electic equipment or glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2883 dni
    Tylko u nas! Znasz język niemiecki, ale nie czujesz się na siłach swobodnie prowadzić rozmowy z klientem niemieckojęzycznym? To nie jest dla nas przeszkoda! We współpracy z Instytutem Austriackim nauczymy Cię płynnego posługiwania się językiem. Po zakończeniu kursu będziesz gotowy do...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2884 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

5

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa