Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego).
Oczekiwania wobec kandydatów
Wykształcenie minimum średnie; Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie biegłym lub ojczystym; Znajomość języka polskiego lub angielskiego umożliwiająca komunikację w zespole;
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dla prestiżowej marki; System szkoleń wewnętrznych;
|
O nas
Sitel współpracuje z wieloma światowymi markami, wykorzystując przemiany dokonujące się w przemyśle i umożliwiając klientom zdobycie cennego doświadczenia. Sitel jest również jednym z wiodących światowych dostawców usług outsourcingowych. Dzięki swojemu trzydziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu ponad siedemdziesięciu pięciu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami. Usługi wsparcia dla ponad czterystu klientów prowadzone są w 146 centrach zlokalizowanych w 22 krajach. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych globalnych marek w 48 językach. Wejdź na Sitel.com i dowiedz się więcej.
Więcej informacji znajdziesz na: www.sitel.com. Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć! |
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.