Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, praca zdalna    praca stacjonarna
    2320 dni
    W naszym zespole będziesz wspierać telefonicznie niemieckojęzycznych użytkowników urządzeń z kategorii najnowszych technologii (urządzenia mobline, sztuczna inteligencja, platforma VOD, akcesoria). Warto do nas dołączyć: Możliwość pracy zdalnej po zakończeniu trzytygodniowego...
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2327 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail support for users of transportation network company It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment; Complete training for supported products; Good work conditions, stable employment;
  • Customer Service Professional – Czech speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2327 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Czech speaking users of glucose meters – diabetes care equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment; Working hours MON - FRI, 8.00-16.00;
  • Specjalista ds. Administracji i Recepcji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2336 dni
    W naszej firmie będziesz brać czynny udział w codziennej pracy zespołu prowadzącego m. in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w imieniu firmy; współpracę z innymi pracownikami różnych działów; nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2339 dni
    W naszym zespole będziesz wspierać klientów znanej sieci elektromarketów w Polsce.
  • HR Generalist

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2353 dni
    W naszym zespole będziesz: Współodpowiadać za kompleksową obsługę administracji kadrowej ok. 800 osób (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne) Wspierać Managera HR w zakresie zarządzania administracją personalną; Administrować sprawami pracowniczymi (prowadzenie akt personalnych,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2355 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie technicznie polsko-języcznych użytkowników sprzętu RTV, GSM, AGD (połączenia przychodzące).
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotow    praca stacjonarna
    2355 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Slovenian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment; Working hours MON - FRI, 8.00-16.00;
  • Customer Service Professional – Spanish or Portuguese speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2356 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2360 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail support for users of transportation network company.
  • Customer Service Professional – French or Italian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2362 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional - Czech speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2364 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail customer support to Czech speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Selling by phone (B2B) of “power tools” devices to the retailers, electro- and building markets.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2378 dni
    W naszym zespole będziesz wspierać telefonicznie niemieckojęzycznych użytkowników urządzeń z kategorii najnowszych technologii (urządzenia mobline, sztuczna inteligencja, platforma VOD, akcesoria). Warto do nas dołączyć: Możliwość pracy zdalnej Codzienny kontakt z językiem niemieckim...
  • Customer Service Professional – Slovak speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2378 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Slovak speaking customers, users of global brand RTV equipment.
  • Customer Service Professional – Croatian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2378 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Croatian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa