Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2272 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie technicznie polsko-języcznych użytkowników sprzętu RTV, GSM, AGD (połączenia przychodzące).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2272 dni
    W naszej firmie będziesz telefonicznie i mailowo wspierać rosyjskojęzycznych użytkowników znanej marki (uzupełnianie informacji w systemie, transfer połączeń do odpowiednich działów).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2286 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników laptopów oraz drukarek – pierwsza linia wsparcia technicznego.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2286 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników sprzętu RTV (pierwsza linia wsparcia technicznego).
  • Customer Service Professional - French or Italian speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2286 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders). It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly,...
  • Customer Service Professional - Spanish or Portuguese speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2286 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders). It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly,...
  • Customer Service Professional - Slovenian Speaker

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2286 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to English speaking customers, users of global brand RTV equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment; Working hours MON - FRI, 9.00-17.00;
  • Team Manager

    SITEL Polska   Radom    praca stacjonarna
    2293 dni
    Zakres zadań Bieżąca praca z zespołem specjalistów ds. obsługi klienta. Dbanie o dobrą atmosferę oraz czuwanie nad dyscypliną pracy zespołu. Opracowywanie harmonogramów pracy dla zespołu zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem. Regularna kontrola bieżących statystyk i raportów.
  • Customer Service Professional –English speaker

    SITEL Polska   Radom    praca stacjonarna
    2300 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to English speaking customers, users of global brand RTV equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment;
  • Customer Service Professional – Slovak speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2315 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Slovak speaking customers, users of global brand RTV equipment.
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2327 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Slovenian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment; Working hours MON - FRI, 8.00-16.00;
  • Customer Service Professional – French or Italian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2327 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders). It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly,...
  • Customer Service Professional – Spanish or Portuguese speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2327 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders). It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly,...
  • Customer Service Professional – Hungarian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2327 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail administrative/logistical support to Hungarian speaking customers, support to users of global brand IT equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment;
  • Customer Service Professional – Turkish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    2327 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Turkish speaking customers, users of global brand RTV equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment;
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa