Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2016 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski i jęz. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2016 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
  • Customer Service Professional – Turkish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2016 dni
    On this position you will be responsible for answering calls and emails made for individual bookings and requests for information. Having contacts with corporate or private customers or/and with partners such as travel agencies, companies.
  • Customer Service Professional - English Speaker - UK market

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2057 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • Specjalista ds. mailowej obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2071 dni
    W naszym zespole będziesz mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej lub sprawdzać aukcje internetowe pod kątem ich zgodności z europejskim prawem.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2077 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2095 dni
    W naszym zespole będziesz wspierać telefoniczne, mailowo oraz za pośrednictwem czatu klientów znanej sieci elektromarketów w Polsce.
  • Quality Manager

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    2108 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Responsible for the customer satisfaction metrics for the relevant Business Unit; Creates & executes action plans & improvement plans. Leads initiatives that provide value add to customers or clients; Drives the continuous exchange of knowledge Monitors...
  • Specjalista ds.aukcji internetowych – j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2151 dni
    W naszym zespole będziesz administrować niemieckimi aukcjami internetowymi (czytanie aukcji, kasowanie jeśli są niezgodne z regułami, zapisanie informacji w systemie).
  • Staż w dziale administracji i recepcji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2155 dni
    W naszej firmie będziesz brać czynny udział w codziennej pracy zespołu prowadzącego m. in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w imieniu firmy; współpracę z innymi pracownikami różnych działów; nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.
  • Customer Service Professional – French or Italian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2156 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2162 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • SITEL Polska
    2163 dni
    Folgende Vorteile bieten wir: Täglicher Kontakt mit der deutschen Sprache; Arbeit in einer internationalen, anerkannten Organisation; Zeit sparen – Heimarbeit / Work @ Home; Höhere Flexibilität; Kein Verkehr oder Pendeln; Geringere Ausgaben (Sparen von Sprit-, Essens-, Kleidungskosten) Was...
  • Stażysta ds. Administracji i Recepcji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2183 dni
    W naszej firmie będziesz brać czynny udział w codziennej pracy zespołu prowadzącego m. in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w imieniu firmy; współpracę z innymi pracownikami różnych działów; nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.
  • Customer Service Professional – Turkish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2186 dni
    On this position you will be responsible for telephone and mail support of Turkish speaking customers.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa