Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
1958 dni
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
1984 dni
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
1984 dni
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
1984 dni
On this position you will be responsible for answering calls and emails made for individual bookings and requests for information. Having contacts with corporate or private customers or/and with partners such as travel agencies, companies.
On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of glucose meters – diabetes care users telephone support.
W naszym zespole będziesz mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej lub sprawdzać aukcje internetowe pod kątem ich zgodności z europejskim prawem.
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
2045 dni
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa - Mokotów
praca stacjonarna
2076 dni
Summary of Primary Job Responsibilities: Responsible for the customer satisfaction metrics for the relevant Business Unit; Creates & executes action plans & improvement plans. Leads initiatives that provide value add to customers or clients; Drives the continuous exchange of knowledge Monitors...
W naszym zespole będziesz administrować niemieckimi aukcjami internetowymi (czytanie aukcji, kasowanie jeśli są niezgodne z regułami, zapisanie informacji w systemie).
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
2123 dni
W naszej firmie będziesz brać czynny udział w codziennej pracy zespołu prowadzącego m. in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w imieniu firmy; współpracę z innymi pracownikami różnych działów; nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
2124 dni
On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
SITEL Polska mazowieckie, Warszawa Mokotów
praca stacjonarna
2130 dni
On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of glucose meters – diabetes care users telephone support.
Folgende Vorteile bieten wir: Täglicher Kontakt mit der deutschen Sprache; Arbeit in einer internationalen, anerkannten Organisation; Zeit sparen – Heimarbeit / Work @ Home; Höhere Flexibilität; Kein Verkehr oder Pendeln; Geringere Ausgaben (Sparen von Sprit-, Essens-, Kleidungskosten) Was...