Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Professional – Hungarian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1884 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Hungarian speaking customers, users of global brand RTV equipment.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski + jęz. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    1893 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych i anglojęzycznych klientów firmy Equinix (www.equinix.com) z obszaru usług informatycznych (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie, połączenia przychodzące).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski + j. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    1896 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
  • Customer Service Professional – Croatian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1898 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Croatian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.
  • Customer Service Professional – Czech speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1898 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Czech speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1898 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support of Slovenian speaking users of glucose meters – diabetes care equipment.
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1898 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1898 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1898 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail administrative/logistical support to French speaking customers, support to users of global brand IT equipment.
  • Customer Service Professional – Romanian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    1909 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Romanian speaking customers, users of global brand electric equipment.
  • Recruitment Specialist

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    1920 dni
    Summary of Primary Job responsibilities: Conducting all types of recruitment processes; Expanding new ways of recruitment, by new, untypical recruitment sources; Developing recruitment strategy, planning and coordinating recruitment processes; Preparing and carrying out tests (language, skills &...
  • Customer Service Professional – Swedish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    1921 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail administrative/logistical support to Swedish speaking customers, support to users of global brand IT equipment.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski + j. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    1926 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń i e-maili dotyczących indywidualnych rezerwacji i udzielania informacji. Kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    1927 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    1928 dni
    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sprzętów elektronicznych – pierwsza linia wsparcia technicznego.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa