Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Professional - Czech or Slovakian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1778 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • Customer Service Professional - French Speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1790 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. angielski/polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1790 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych i anglojęzycznych klientów firmy z branży luksusowych produktów kosmetycznych (połączenia przychodzące).
  • Specjalista ds. Płac

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1793 dni
    Zadania: obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców (naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, naliczanie podatku dochodowego, PPK, ZUS, naliczanie ekwiwalentów urlopowych, rozliczenia potrąceń komorniczych, naliczanie odpraw) rozliczanie godzin w różnych systemach czasu...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polski + jęz. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1793 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych i anglojęzycznych klientów firmy z branży luksusowych produktów kosmetycznych (połączenia przychodzące).
  • Customer Service Professional – Hungarian Speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1799 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Hungarian speaking customers, support to users of global brand IT equipment.
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1804 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail administrative/logistical support to Spanish speaking customers, support to users of global brand IT equipment.
  • Customer Service Professional - Italian Speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1804 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    1804 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać niemieckojęzycznych klientów firmy Equinix (www.equinix.com) z obszaru usług informatycznych (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie, połączenia przychodzące). Warto do nas dołączyć: Profesjonalne szkolenie...
  • Customer Service Professional - Slovenian Speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1804 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Slovenian speaking customers, users of global brand RTV equipment.
  • Team Manager

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1820 dni
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1821 dni
    On this position you will be responsible for administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1829 dni
    On this position you will be responsible for administrative support to users of Equinix - global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Młodszy Specjalista ds. Kadr

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1829 dni
    Jeśli... Posiadasz więdzę kadrową; Potrafisz prowadzić akta osobowe; Potrafisz przygotować dokumentację kadrową; Posiadasz roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; Znasz język angielski pozwalający na swobodną komunikację; I lubisz pracę w fajnym, międzynarodowym środowisku......
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa - Mokotów    praca stacjonarna
    1843 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników sprzętu RTV (pierwsza linia wsparcia technicznego).
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa