Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Zadania: · Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami firmy, · Pozyskiwanie nowych klientów krajowych i zagranicznych, · Prowadzenie bieżących analiz rynku krajowego i zagranicznego w zakresie możliwości rozwoju sprzedaży, · Przygotowywanie ofert...
Zadania: przygotowywanie analitycznych raportów zarządczych; analiza odchyleń pomiędzy danymi rzeczywistymi a budżetowanymi; kontrola poprawności zapisów księgowych na poziomach analitycznych; udział w tworzeniu dokumentacji cen transferowych; przygotowywanie prognoz płatności;...
Zadania: współpraca z klientem w celu ustalania standardów i celów jakości; rozstrzyganie i wyjaśnianie problemów jakościowych; tworzenie i realizacja planów kontroli; badania zdolności procesu produkcyjnego; tworzenie scenariuszy pomiarowych i analiza statystyczna wyników; współudział...
Zakres obowiązków: zarządzanie flotą samochodową i podległymi kierowcami na trasach międzynarodowych; realizacja zleceń transportowych; weryfikacja dokumentów przewozowych; kontrola kosztów oraz kontrola jakości transportu;
Zadania: Skuteczne zarządzanie zespołem koordynatorów transportu (do 10 osób) Monitorowanie indywidualnych oraz grupowych osiągnięć oraz zatwierdzanie stopnia realizacji wyznaczonych celów Nadzór nad realizacją operacji transportowych i spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi wskaźnikami...
Zadania: Wsparcie techniczno-handlowe dla kluczowych klientów województwa mazowieckiego i województw ościennych, ulokowanych w kluczowych dla firmy gałęziach przemysłu. Realizacja strategii rozwoju w zakresie kluczowych gałęzi przemysłu. Współpraca z zespołem specjalistów ds. Systemu...
Do zadań zatrudnionej na tym stanowisku osoby należeć będzie: nadzorowanie, organizacja i zarządzanie pracą podległych struktur sprzedażowych oraz ich dalszy rozwój; realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych; rekrutacja, motywowanie i szkolenie pracowników; budowanie bardzo dobrej...
Zadania: Rozwijanie współpracy i pozyskiwanie nowych producentów maszyn. Obsługa handlowo - techniczna klienta. Aktywna współpraca i pomoc w procesie pisania i wdrażania aplikacji (PLC, HMI, Motion). Uczestnictwo w targach, prowadzenie działań marketingowych. Opracowanie prognoz i planów sprzedaży.
Osoba odpowiedzialna będzie m.in. za: · reprezentowanie firmy jako rzecznik prasowy oraz osoba do kontaktu ze środowiskiem zewnętrznym i zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w obszarze komunikacji wewnętrznej, · w zakresie komunikacji wewnętrznej: określenie celów, strategii i planu...
MAIN JOB DUTIES: Responsible for CS BO team performance of various therapies / countries and for the service provided to customers; Responsible to align objectives/goals with organization’s strategic direction; Responsible for team development: - overall communication & knowledge - people...
The major responsibilities at this position include:• full recruitment project management / senior, managerial positions/• business development focused on top executive level• building long- term relations with international clients• AC/DC
RESPONSIBILITIES: Ensures that customer service objectives are achieved within existing financial constraints. Ensures the execution and continuous improvement of standard logistics processes, such as the ordering systems, data interchange systems, electronic data systems administration and related...
Zadania: Udział w tworzeniu specyfikacji wymagań dla systemów informatycznych w obszarze CRM i SharePoint; Udział we wdrożeniach rozwiązań opartych o MS SharePoint, Dynamics CRM oraz innych produktach MS Office; Proponowanie usprawnień procesowych i funkcjonalności w systemach;...
MAIN JOB DUTIES: Responsible for CS BO team performance of various therapies / countries and for the service provided to customers; Responsible to align objectives/goals with organization’s strategic direction; Responsible for team development: - overall communication & knowledge - people...
Zadania: realizacja budżetów handlowych poprzez pozyskiwanie i obsługę klientów na rynku francuskim bieżąca współpraca z koordynatorami w zakresie zapewnienia odpowiedniej jakości obsługi klienta budowa i rozwijanie dobrych relacji z klientami reprezentacja firmy wobec otoczenia (targi,...