Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
The major responsibilities at this position include:• full recruitment project management / senior, managerial positions/• business development focused on middle and top executive level• building long- term relations with international clients • AC/DC
MAIN JOB DUTIES: Responsible for CS BO team performance of various therapies / countries and for the service provided to customers; Responsible to align objectives/goals with organization’s strategic direction; Responsible for team development: - overall communication & knowledge - people...
MAIN JOB DUTIES: Responsible for CS BO team performance of various therapies / countries and for the service provided to customers; Responsible to align objectives/goals with organization’s strategic direction; Responsible for team development: - overall communication & knowledge - people...
Wymagania: doświadczenie zawodowe – bardzo dobra, praktyczna znajomość procesów galwanicznych, ze szczególnym uwzględnieniem anodowania w kwasie chromowym i siarkowym; wykształcenie kierunkowe; umiejętność zarządzania pracownikami;
Main responsibilities: Managing, supervising and leading AP team; Ensuring that service delivery of all processes performed by the team meet performance/quality standards; Providing technical support to team members Initiating the process improvements where necessary; Ensuring that processes and...
HRK S.A.Warszawa, Warszawa oraz Bydgoszcz
praca stacjonarna
3914 dni
Kluczowy zakres obowiązków na stanowisku: Realizacja wszelkich planów inwestycyjnych. Odpowiedzialność za budżet, harmonogram inwestycji elektroenergetycznych. Koordynowanie prac podwykonawców. Optymalizacja prac związanych z realizacją projektów inwestycyjnych. Administrowanie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie bazą danych portfolio nieruchomości Klientów. Aktualizacja nowych informacji dotyczących umów najmu. Przygotowywanie raportów dla Klientów oraz Team Leaderów. Tłumaczenie dokumentacji z/na język angielski. Przygotowywanie abstraktów umów w określonym formacie.
Main responsibilities: Perform accounts payable transaction processing in a timely and accurate manner in accordance with defined operating procedures Administer invoices: control, verification (workflow and electronic handling), processing; Prepare postings and transfer to SAP FI Generate defined...
Zadania: realizacja strategii handlowej w kanale tradycyjnym i HoReCa; zarządzanie zespołem handlowym; prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami w regionie; tworzenie planu sprzedaży dla poszczególnych klientów we współpracy z działem marketingu; współtworzenie planu...
Nasz Klient szuka osoby energicznej, mającej wiele pomysłów i chęć ich wdrożenia w życie. Do procesu rekrutacyjnego zapraszamy również osoby, które nie mają doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu negocjacji, a które współpracują z sieciami handlowymi na poziomie operacyjnym....
Activities: Plan actions for a country transition to Shared Service Center start up in Warsaw. Analyze current state and translate into SSC requirements. Organize and follow-up on progress meetings with SSC, project team and country delegates. Run daily performance calls to track performance and...
Główne obowiązki: Opieka nad klientami w zakresie obsługi technicznej; Instalowanie oraz dokonywanie napraw i przeglądów sprzętu medycznego; Szkolenie klientów w zakresie obsługi sprzętu medycznego; Tworzenie i monitorowanie magazynu części zamiennych; Współpraca z działem marketingu...
Kluczowy zakres obowiązków na stanowisku: Partycypowanie w strategicznych decyzjach organizacji. Dbanie o optymalny rozwój firmy przy uwzględnieniu sytuacji na rynku oraz planów korporacji. Odpowiedzialność za operacyjne zarządzanie działalnością spółki (głównie w obszarze...
Main responsibilities: Perform accounts payable transaction processing in a timely and accurate manner in accordance with defined operating procedures; Administer invoices: control, verification (workflow and electronic handling), processing; Prepare postings and transfer to SAP FI; Generate defined...