Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Main responsibilities: Perform general ledger transaction processing in a timely and accurate manner in accordance with defined operating procedure standard Manage policies and procedures Perform ongoing general ledger accounting Perform fixed assets transaction processing in a timely and accurate...
Main responsibilities: Managing, supervising and leading AP team Ensuring that service delivery of all processes performed by the team meet performance/quality standards Providing technical support to team members Initiating the process improvements where necessary Ensuring that processes and...
Zadania: realizacja strategii marketingowej w jednej z kluczowych kategorii produktowych marketing 360 pozycjonowanie cenowe asortymentu opracowanie materiałów POS prowadzenie prezentacji produktowych i szkoleń dla ekipy managerskiej i zespołu handlowego Optymalizacja asortymentu (wprowadzanie...
Główne obowiązki: Nadzorowanie dokumentacji jakościowej oraz procesu reklamacyjnego związanego z dostawcami (8D od dostawców, akcje korygujące); zatwierdzanie komponentów seryjnie dostarczonych przez dostawców w oparciu o dokumentację PPAP i standardy ISO; przeprowadzanie audytów u...
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: realizację celów sprzedażowych w obszarze produktów finansowych oferowanych dla zamożnych klientów detalicznych; samodzielne pozyskiwanie nowych klientów; proces obsługi klienta zgodnie z wysokimi standardami jakości; zapewnienie...
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za proces budżetowania; Analiza należności; Uzgodnienie miesięcznej sprzedaży; Odpowiedzialność za kontroling kosztów i produkcji; Przygotowanie krótko i średnioterminowych planów budżetowych Kontrolowanie realizacji budżetu; Analiza odchyleń;...
Zadania: - opracowywanie i opiniowanie umów (w zakresie prawa korporacyjnego, cywilnego, prawo własności intelektualnej oraz prawa pracy - bieżąca obsługa prawna departamentów spółki - przygotowywanie pozwów i pism procesowych - analiza aspektów prawnych nowych inwestycji i projektów -...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: Doskonalenie procesu montażu w zakresie poprawy produktywności/wydajności, jakości oraz bezpieczeństwa i ergonomii pracy; Prowadzenie projektów mających na celu optymalizację procesów produkcyjnych (Lean Manufacturing);...
Twoje zadania: sprzedaż szerokiej gamy produktów finansowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, analiza bieżących potrzeb Klientów.
Obowiązki: Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych Kandydatów zgodnie z profilem stanowiska; pozyskiwanie Kandydatów metodą direct search oraz metodami tradycyjnymi; aktualizowanie bazy danych kandydatów; tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych; weryfikacja i selekcja...
Do zadań zatrudnionej na tym stanowisku osoby należeć będzie: nadzorowanie, organizacja i zarządzanie pracą podległych struktur sprzedażowych; realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych; rekrutacja, motywowanie i szkolenie pracowników; budowanie bardzo dobrej pozycji firmy na rynku...
Nasz Klient szuka osoby energicznej, mającej wiele pomysłów i chęć ich wdrożenia w życie. Do procesu rekrutacyjnego zapraszamy również osoby, które nie mają doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu negocjacji, a które współpracują z sieciami handlowymi na poziomie operacyjnym....
Zadania: Dokonywanie zakupów leków, suplementów diety oraz kosmetyków zgodnie z potrzebami firmy; Prowadzenie negocjacji handlowych; Poszukiwanie nowych dostawców; Dbanie o długotrwałe i pozytywne relacje z nowymi i obecnymi dostawcami; Optymalny dobór dostawców zapewniający minimalizację...
Do zadań zatrudnionej na tym stanowisku osoby należeć będzie: nadzorowanie, organizacja i zarządzanie pracą podległych struktur sprzedażowych; realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych; budowanie bardzo dobrej pozycji firmy na rynku lokalnym; budowanie rynku lokalnego przez...
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów telefonicznych oraz mailowych z klientami niemieckojęzycznymi; Negocjacje, porady oraz rozwiązania w zakresie spłaty zadłużeń; Przygotowywanie raportów.