Rzecznik Prasowy
lokalizacja: Kraków
Osoba odpowiedzialna będzie m.in. za:
· reprezentowanie firmy jako rzecznik prasowy oraz osoba do kontaktu ze środowiskiem zewnętrznym i zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w obszarze komunikacji wewnętrznej,
· w zakresie komunikacji wewnętrznej: określenie celów, strategii i planu programów komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem wszystkich interesariuszy, wprowadzanie programów komunikacji wewnętrznej i kontrolowanie ich efektywności wg zatwierdzonych KPI,
· w ramach komunikacji zewnętrznej: określanie grup docelowych, celów wizerunkowych i planu programów dla komunikacji zewnętrznej Spółki, kreowanie wizerunku marek i produktów w mediach, realizację strategii współpracy z kluczowymi dziennikarzami w branży we wszystkich segmentach sprzedaży produktów, wykorzystanie sponsoringu sportowego do kształtowania wizerunku marki (koncepcja, plan realizacji, eksploatacja w mediach),
· w zakresie imprez masowych: organizację eventów dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych w ramach projektów sponsoringowych, organizację targów branżowych, konferencji prasowych, a także współpracę przy organizacji spotkań klientów (np. konferencji dystrybutorów).
Oczekiwania stawiane kandydatom:
· minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w adekwatnym obszarze biznesowym (branża automotive/ FMCG),
· poparte sukcesami doświadczenie w samodzielnym projektowaniu i wdrażaniu programów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
· doświadczenie związane z pełnieniem roli rzecznika prasowego,
· ukształtowane relacje z dziennikarzami,
· wysoka świadomość biznesowa,
· wykształcenie wyższe kierunkowe,
· doświadczanie w prowadzeniu samodzielnych prezentacji i przemawianiu do dużej grupy ludzi,
· łatwość pisania i redagowania tekstów,
· umiejętność rozumienia potrzeb grupy docelowej,
· wysokie umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
· zdolność obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji,
· łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
· umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz radzenia sobie w trudnych, często awaryjnych sytuacjach,
· dyspozycyjność,
· znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
· prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
· samodzielne stanowisko umożliwiające pełnienie funkcji doradczej w zakresie strategii PR
· staiblne zatrudnienie w renowanej firmie w swojej branży
· dynamiczny rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku