Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Osoba zatrudniona będzie odpowiadała na powierzonym terenie m.in. za prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej skierowanej do lekarzy i farmaceutów w zakresie konkretnych produktów firmy.
Osoba zatrudniona będzie odpowiadała na powierzonym terenie m.in. za prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej skierowanej do lekarzy i farmaceutów w zakresie konkretnych produktów firmy.
Osoba zatrudniona będzie odpowiadała na powierzonym terenie m.in. za prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej skierowanej do lekarzy i farmaceutów w zakresie konkretnych produktów firmy.
Osoba zatrudniona będzie odpowiadała na powierzonym terenie m.in. za prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej skierowanej do lekarzy i farmaceutów w zakresie konkretnych produktów firmy.
Osoba zatrudniona będzie odpowiadała na powierzonym terenie m.in. za prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej skierowanej do lekarzy i farmaceutów w zakresie konkretnych produktów firmy.
Zadania: sporządzanie planów i prognoz budżetowych oraz kontrola realizacji budżetu, kontrola i analiza kosztów, przygotowywanie analiz, statystyk i zestawień, realizacja projektów kontroli finansowej; przygotowywanie raportów i danych na potrzeby Zarządu Spółki i innych działów Firmy;
Przedstawiciel Medyczny odpowiada za następujące zadania: realizacja zaplanowanego w powierzonym terenie wyniku -sprzedaż produktów oraz kontakty z klientami zgodne z wewnętrznymi procedurami i z obowiązującym prawem; realizacja założonej strategii promocyjnej.
Zakres odpowiedzialności: Aktywna sprzedaż w segmencie B2B; Koordynacja zespołu 2-5 osób w zakresie administracji oraz obsługi klienta; Nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami firmy; Realizacja założeń budżetowych.
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: terminowe i dokładne przetwarzanie poszczególnych transakcji księgowych wg dokumentacji procesowej, weryfikację dokumentów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznego.
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: terminowe i dokładne przetwarzanie poszczególnych transakcji księgowych wg dokumentacji procesowej, weryfikację dokumentów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznego.
Zadania: pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami w branzy budownictwa przemysłowego ( m.in. zakłady produkcyjne - spożywcze, farmaceutyczne, obiekty gastronomiczne; rozwój działu sprzedaży specjalizującego się w rozwiązaniach odwodnieniowych;...
Zadania: wspieranie działu handlowego w kontaktach z klientami w zakresie informacji i danych technicznych produktów i usług (dokumentacja, kalkulacje cenowe), opracowywanie, opiniowanie i akceptowanie technicznej części ofert i umów zawieranych z klientami, analiza i rozwój produktów firmy...
Zakres obowiązków: Koordynacja działań Zarządu oraz wsparcie w realizacji bieżących zadań; Organizacja wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych) oraz spotkań biznesowych; Wykonywanie bieżących tłumaczeń pism, korespondencji i dokumentów wewnętrznych na potrzeby Zarządu;...
Opis stanowiska: Współpraca w tworzeniu budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planów; Ocena realizacji powyższych planów oraz analizy odchyleń; Sporządzanie, interpretację raportów zarządczych i analiz finansowych; Tworzenie i rozwój narzędzi kontrolingowych; Przygotowanie...