Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Zatrudniona Osoba odpowiedzialna będzie głównie za: Promocję oraz sprzedaż produktów finansowych Spółki; Zarządzanie kanałem dystrybucji – w szczególności za współpracę z dealerami, producentami i dostawcami w regionie; Obsługę całości procesu leasingu wraz z działaniami...
Nasze oczekiwania: Wykształcenie wyższe lub średnie elektromechaniczne; Znajomość języka angielskiego; Gotowość do pracy w terenie przy obsłudze sprężarek; Prawo jazdy; Oferujemy: Interesującą pracę w renomowanej firmie; Możliwość rozwoju zawodowego; Możliwość podnoszenia...
Zadania: realizacja strategii marketingowej i promocyjnej w jednej z kluczowych kategorii produktowych; przygotowywanie i realizacja działań mających na celu zapewnienie efektywnego wprowadzenia na rynek nowych marek, budowanie ich wizerunku i umacnianie świadomości marek już istniejących;...
Responsibilities: Set up/maintain new substances through collection/input of data and execution of rules to establish classifications and phrases; manually adjust output data as necessary to ensure accuracy. Maintain product safety, dangerous goods and regulatory data in EHS SAP system. Process...
Position Description: The primary focus for this position is to be a member of a high functioning network operations team responsible for the network infrastructure: Install, manage and support a global enterprise network infrastructure based on Cisco; Provide professional operation and support for...
Zadania: monitorowanie aplikacji biznesowych (kontrola wykonania procesów) diagnostyka i rozwiązywanie problemów; wsparcie użytkowników w problemach związanych z użytkowaniem aplikacji; przygotowywanie zestawień i raportów na żądanie; wsparcie programistów i użytkowników w zakresie...
Zadania: opracowywanie analiz i raportów na potrzeby zarządcze Spółki, opracowywanie i wdrażanie narzędzi kontrolingu w Spółce, udział w procesie sporządzania budżetów, planów i prognoz finansowych, monitoring realizacji planów, inicjowanie działań naprawczych oraz optymalizujących...
For our Client, one of leading international Real Estate companies, we are currently looking for experienced Facility Manager to join their office in Cracow. Major responsibilities: Subordinate team management; Coordination of all aspects of Facility Management contract on Clients' side; Day to day...
Zakres obowiązków: budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem w odniesieniu do rozwoju współpracy biznesowej; współpraca z działami operacyjnymi w celu maksymalizacji wyników produkcji i sprzedaży, przy uwzględnieniu potrzeb Klienta; monitorowanie kosztów: Excess, Obsolete, Extra...
Do zadań na tym stanowisku należy: prowadzenie poszukiwań bezpośrednich, pomoc w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, administrowanie i poszerzanie bazy danych, administrowanie projektów assessment/development centre, wspieranie konsultantów w zakresie prac administracyjnych.
Zadania: Sprzedaż kompleksowych projektów z dziedziny aparatury pomiarowej i procesowej, Współpraca z klientami z branży chemicznej, petrochemicznej, energetycznej, oczyszczalni ścieków itp., Opieka nad obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontraktów, Fachowe doradztwo...
MAIN JOB DUTIES: Responsible for CS BO team performance of various therapies / countries and for the service provided to customers; Responsible to align objectives/goals with organization’s strategic direction; Responsible for team development: - overall communication & knowledge - people...