Asystent Zarządu
miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Koordynacja działań Zarządu oraz wsparcie w realizacji bieżących zadań
- Organizacja wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych) oraz spotkań biznesowych
- Wykonywanie bieżących tłumaczeń pism, korespondencji i dokumentów wewnętrznych na potrzeby Zarządu
- Przygotowywanie prezentacji dla Prezesa Zarządu
- Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
- Prowadzenie korespondencji i kalendarza spotkań Zarządu
- Organizacja spotkań, zebrań i konferencji Zarządu
- Aktywne uczestnictwo w bieżących projektach biznesowych
- Rozwiązywanie niespodziewanych i trudnych sytuacji
- Pozostałe obowiązki asystenckie
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 3 letniego doświadczenia na stanowisku zbliżonym do oferowanego - warunek konieczny
- Wykształcenia wyższego
- Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office, w szczególności Power Point
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny
- Znajomości języka niemieckiego - jako dodatkowy atut
- Świetnej organizacji pracy
- Komunikatywności
- Samodzielności w prowadzeniu działań i wykazywanie własnej inicjatywy
- Zaangażowania w pracę
- Pozytywnego nastawienia
- Wielozadaniowości i umiejętności ustalania priorytetów
- Najwyższej kultury osobistej i dyskrecji – warunek konieczny
Oferujemy:
- Pracę w firmie będącej liderem rynkowym, w prężnym i ambitnym zespole
- Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pośniednictwem poniższego linku:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)