od 51 do 250 prac.
Ubezpieczenia oraz fundusze emerytalne
Grupa Generali to jeden z wiodących światowych ubezpieczycieli oraz lider w sektorze ubezpieczeń życiowych w Europie. Obecna na światowych rynkach od ponad 180 lat Grupa Generali zapewnia ochronę ubezpieczeniową 65 milionom Klientów w ponad 60 krajach świata. Korzystając z wieloletnich doświadczeń na międzynarodowych rynkach finansowych Generali oferuje w Polsce pełną ofertę usług zarówno dla Klientów indywidualnych oraz korporacyjnych.
W trakcie trwania LeoPraktyki: będziesz wspierał organizację szkoleń, spotkań; weźmiesz udział w procesie wdrażania nowej platformy konkursowej; będziesz uczestniczył w codziennych wyzwaniach zespołu.
W trakcie trwania LeoPraktyki: będziesz współpracował z radcami prawnymi; będziesz przygotowywał projekty odpowiedzi na pisma urzędowe; przygotujesz projekty opinii prawnych; zapoznasz się regulacjami RODO; zweryfikujesz zdobytą na studiach wiedzę teoretyczną z praktyką.
W trakcie trwania LeoPraktyki: poznasz od podstaw pracę w zespole procesowym międzynarodowej korporacji; będziesz współpracował z radcami prawnymi; będziesz miał bezpośredni kontakt z sądami i urzędami administracji publicznej, będziesz redagował pisma procesowe; będziesz prowadzić...
W trakcie trwania LeoPraktyki: zapoznasz się z pracą Działu Ubezpieczeń Finansowych, a w szczególności obszar gwarancji ubezpieczeniowych; wykonasz liczne analizy kondycji finansowej wnioskodawców; będziesz analizował wnioski dot. gwarancji ubezpieczeniowych; przygotujesz dokumenty...
W trakcie trwania LeoPraktyki: będziesz tworzył kompleksowe raporty i analizował dane; będziesz wyciągał dane z hurtowni danych; spróbujesz zautomatyzować wybrane cykliczne raporty; rozwiniesz umiejętności obsługi narzędzi SQL/SAS.
tworzenie raportów i analiza portfela ubezpieczeń grupowych; rozwój narzędzi wykorzystywanych podczas raportowania - wspomagających pracę zespołu; planowanie rozwoju, przygotowywanie specyfikacji, udział w testach przy zmianach systemowych, analiza implementowanych zmian; udział w projektach.
obsługa systemów związanych z procesami sądowymi; realizacja płatności związanych z postępowaniem sądowym; weryfikacja kosztów prowadzenia spraw przez kancelarie zewnętrzne; realizacja wyroków sądowych;
bieżąca i terminowa likwidacja merytoryczna szkód majątkowych z ubezpieczeń korporacyjnych; likwidacja szkód w pojeździe z ubezpieczeń OC korporacyjnych (zarządcy drogi, firmy budowlane, warsztaty naprawcze, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe); analiza dokumentacji i aktów prawnych;...
Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów; Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami; Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji; Zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych.
Zapraszamy do udziału w rekrutacji, jeżeli: jesteś komunikatywny i pozytywnie nastawiony; łatwo nawiązujesz kontakty; szybko się uczysz; chcesz pracować od poniedziałku do piątku (od 08:00 do 16:00 oraz od 10:00 – 18:00); chcesz mieć wolne weekendy; chcesz poznać świat ubezpieczeń.
Zakres obowiązków: Opieka nad obszarem mediów społecznościowych - realizacja strategii komunikacji dla marek Generali i Proama; Bieżąca współpraca z agencją interaktywną i grafikami w przygotowywaniu angażujących treści oraz materiałów graficznych dla istniejących Fun Page’y;...
Na czym będą polegały wyzwania? udział w definiowaniu pryncypiów architektonicznych oraz w planowaniu i projektowaniu architektury biznesowej i architektury IT; współpraca z osobami odpowiedzialnymi za strategię biznesową Generali oraz z kierownikami projektów; zarządzanie wymaganiami...
Obsługa korespondencji szkodowej oraz sądowej; Rejestracja reklamacji i skarg w systemach szkodowych ; Ustalanie sald kontrahentów; Współpraca oraz budowanie relacji z innymi działami wewnątrz firmy.
Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów; Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami; Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji; Zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych.