Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych obecnej w ponad 60 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 1 400 Pracowników i obsługujemy ponad 3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników oraz dbamy o ich rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów;
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami;
- Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji;
- Zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych.
Oczekujemy
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki humanistyczne lub ekonomiczne);
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
- Umiejętności redagowania pism formalnych, stosowania poprawnej polszczyzny;
- Doświadczenia w przygotowywaniu formalnych pism urzędowych – będzie dodatkowym atutem;
- Utrzymywania wysokich standardów obsługi klienta;
- Bardzo dobrej organizacji pracy;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Samodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań;
- Dokładności i dużego poczucia odpowiedzialności.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie ubezpieczeniowej;
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali);
- Możliwość bezpłatnego skorzystania z nauki j. angielskiego.