Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych obecnej w ponad 60 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 1 400 Pracowników i obsługujemy ponad 3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników oraz dbamy o ich rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Specjalista ds. Marketingu Online
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Opieka nad obszarem mediów społecznościowych - realizacja strategii komunikacji dla marek Generali i Proama;
- Bieżąca współpraca z agencją interaktywną i grafikami w przygotowywaniu angażujących treści oraz materiałów graficznych dla istniejących Fun Page’y;
- Koordynacja prac związanych z prowadzeniem firmowego bloga, w tym pisanie artykułów i czuwanie nad realizacją strategii SEO;
- Opracowywanie i wysyłka mailingów;
- Współudział we wprowadzaniu zmian w serwisach Internetowych generli.pl i proama.pl we współpracy z działem IT.
Oczekujemy:
- Min. 2 lata doświadczenia w social mediach i online marketingu (również po stronie agencji);
- Znajomości obecnych trendów obowiązujących w social mediach;
- Mile widziana znajomość narzędzi Google Analitics, Sotrender, Freshmail, Wordpress;
- Lekkiego pióra, energii, inicjatywy i kreatywnego podejścia.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na okres zastępstwa min. 5 miesięcy (z możliwością przedłużenia);
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, multisport , grupowe ubezpieczenie na życie);
- Samodzielne stanowisko pracy z w dynamicznym i międzynarodowym koncernie ubezpieczeniowym.