Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Grupa Generali
Warszawa
praca stacjonarna
2432 dni temu

Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych obecnej w ponad 60 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 1 400 Pracowników i obsługujemy ponad 3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników oraz dbamy o ich rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
  • Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów;
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami;
  • Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji;
  • Zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych.
Oczekujemy
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki humanistyczne lub ekonomiczne);
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • Umiejętności redagowania pism formalnych, stosowania poprawnej polszczyzny;
  • Doświadczenia w przygotowywaniu formalnych pism urzędowych – będzie dodatkowym atutem;
  • Utrzymywania wysokich standardów obsługi klienta;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Samodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań;
  • Dokładności i dużego poczucia odpowiedzialności.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie ubezpieczeniowej;
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali);
  • Możliwość bezpłatnego skorzystania z nauki j. angielskiego.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182).
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...