Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    Eurorent Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów Obsługa zapytań reklamacyjnych Rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta Aktywna współpraca z...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Grupa Generali
Warszawa
praca stacjonarna
2306 dni temu

Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych obecnej w ponad 60 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 1 400 Pracowników i obsługujemy ponad 3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników oraz dbamy o ich rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
  • Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów;
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami;
  • Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji;
  • Zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych.
Oczekujemy
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki humanistyczne lub ekonomiczne);
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • Umiejętności redagowania pism formalnych, stosowania poprawnej polszczyzny;
  • Doświadczenia w przygotowywaniu formalnych pism urzędowych – będzie dodatkowym atutem;
  • Utrzymywania wysokich standardów obsługi klienta;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Samodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań;
  • Dokładności i dużego poczucia odpowiedzialności.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie ubezpieczeniowej;
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali);
  • Możliwość bezpłatnego skorzystania z nauki j. angielskiego.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182).
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    Eurorent Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów Obsługa zapytań reklamacyjnych Rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta Aktywna współpraca z...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...