- Planowanie i koordynacja projektów rekrutacyjnych - Współpraca z Urzędami Pracy - Redagowanie ogłoszeń prasowych i internetowych - Uczestniczenie w projektach związanych z budowaniem wizerunku firmy na rynku pracy
- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, - dekretacja i wprowadzanie dokumentów księgowych, - kontrola rozrachunków i analiza kont, - sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych, - wykonywanie innych czynności administracyjnych w dziale księgowości.
Aspen sp. z o.o.małopolskie, KRAKÓW/ RADOM/ RZESZÓW/ SOSNOWIEC, KATOWICE, BYTOM, GLIWICE, RYBNIK, CHRZANÓW, BIELSKO-BIAŁA
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5941 dni
- Utrzymywanie standardu usługi zgodnie z ustaleniami zawartymi w kontrakcie, - Koordynowanie pracy podległego personelu, - Raportowanie dla potrzeb biura firmy w oparciu o dokumentację (ewidencja czasu pracy, kontrola list obecności, plany urlopów) - Zarządzanie relacjami z klientem -...
- organizacja i nadzór usług utrzymania czystości w zespole obiektów zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego i podkarpackiego, - zarządzanie i koordynacja pracą obiektów pod względem ustalonych standardów, - poszukiwanie nowych rozwiązań w celu podniesienia jakości usług...