Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
bieżąca obsługa pracowników tymczasowych w siedzibie Klienta agencji; terminowe dostarczanie pracownikom umów o pracę i innych dokumentów; prowadzenie ewidencji czasu pracy (wnioski urlopowe, zwolnienia lekarskie) rekrutacja pracowników tymczasowych; terminowe dostarczanie dokumentów do...
Jesteśmy pierwszą linią wsparcia użytkowników internetu, telewizji i telefonii internetowej, Wspieramy naszych użytkowników w godzinach 7-24, Podczas rozmowy razem z użytkownikiem rozwiązujemy problemy po jego stronie, Umawiamy spotkania techników z użytkownikami, Za pomocą dostępnych...
telefoniczna obsługa klientów firmy oraz sprzedaż produktów i usług firmy telekomunikacyjnej, kompleksowa obsługa połączeń w ruchu wychodzącym, budowanie pozytywnych relacji z klientami.
planowanie i prowadzenie działań organizacyjnych, mających na celu usprawnienie pracy przełożonego, opracowywanie pism i prezentacji, zapewnienie podstawowej obsługi administracyjno biurowej, wprowadzanie i obsługa rozliczeń w wewnętrznych systemach rozliczeniowych. realizacja bieżących...
Rekrutacja na specjalizację płatności Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów biznesowych , w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności; informowanie klientów o...
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, Motywowanie podległego zespołu i dbanie o jego rozwój (zespół składający się z ok. 15 osób), Zapewnienie najwyższego poziomu jakości obsługi klientów, Wsparcie merytoryczne zespołu.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: opracowywanie i wdrażanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne jednostki oraz komórek merytorycznych. przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby dyrektora departamentu; modelowanie, raportowanie i monitorowanie kluczowych...
Jesteśmy pierwszą linią wsparcia użytkowników internetu, telewizji i telefonii internetowej, Wspieramy naszych użytkowników w godzinach 7-24, Podczas rozmowy razem z użytkownikiem rozwiązujemy problemy po jego stronie, Umawiamy spotkania techników z użytkownikami, Za pomocą dostępnych...
Rekrutacja na specjalizację techniczną Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w konfiguracji aparatów telefonicznych, smartfonów, modemów/routerów; przyjmowanie zgłoszeń o awariach;...
Przygotowywanie raportów analitycznych z baz danych Microsoft i Oracle; Przygotowywanie prezentacji i raportów dla kadry zarządzającej; Analiza danych; Propozycje usprawnień procesowych i technicznych;
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...