Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta biznesowego – dział reklamacji

    IMAR Service Group   Chorzów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3680 dni
    obsługa pisemna i telefoniczna reklamacji i zleceń klientów biznesowych; udzielanie informacji o usługach oraz zagadnieniach technicznych
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3690 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet mobilny) – specjalizacja techniczna informowanie klientów o usługach operatora;...
  • Opiekun Klienta - Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego

    IMAR   Chorzów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3697 dni
    obsługa połączeń w ruchu przychodzącym oraz wychodzącym; kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej;
  • Pracownik ds. Telefonicznej Obsługa Klienta Biznesowego – Opiekun Klienta

    IMAR Service Group   Pszczyna    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3698 dni
    odpowiedzialność za grupę klientów biznesowych w zakresie: sprzedaż usług i produktów, informowania o ofercie, profesjonalne doradztwo, przedłużanie umów, zgłoszeń z zakresu płatności, reklamacji i ich rozwiązywanie, kontakt telefoniczny z klientami w ruchu przychodzącym i wychodzącym;
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3701 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności – specjalizacja płatności informowanie klientów o usługach operatora;...
  • Doradca klienta ds. telefonicznej obsługi klienta

    IMAR Service Group   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3708 dni
    telefoniczneprzyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów firmy, obsługapołączeń przychodzących, rozwiązywanieproblemów technicznych;
  • Pracownik ds. weryfikacji umów

    IMAR Service Group   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3708 dni
    Weryfikacja dokumentów.
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3708 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet mobilny) – specjalizacja techniczna informowanie klientów o usługach operatora;...
  • Sprzedawca Telefoniczny

    IMAR   Łódź    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3713 dni
    sprzedaż usług i produktów telekomunikacyjnych, telefoniczny kontakt z klientami firmy, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług.
  • Doradca Klienta

    IMAR   Olsztyn    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3714 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielania informacji na temat oferowanych usług i promocji, przyjmowania reklamacji, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług; budowanie i utrzymywanie pozytywnych...
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3718 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet mobilny) – specjalizacja techniczna informowanie klientów o usługach operatora;...
  • Doradca klienta

    IMAR Service Group   Katowice    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3719 dni
    telefoniczna obsługa klientów firmy oraz sprzedaż produktów i usług firmy telekomunikacyjnej, kompleksowa obsługa połączeń w ruchu wychodzącym, budowanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta indywidualnego

    IMAR   Olsztyn    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3721 dni
    informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3732 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności – specjalizacja płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych...
  • Doradca klienta ds. telefonicznej obsługi klienta

    IMAR Service Group   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3735 dni
    telefoniczneprzyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów firmy, obsługapołączeń przychodzących, rozwiązywanieproblemów technicznych;

IMAR Service Group

Żelazna 59 lok. 6.2

00-848 Warszawa