specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Wsparcie teoretyczne i praktyczne oddziałów IH przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Doradztwo techniczne dla pracowników serwisu sieci dealerskiej AG przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Odbywanie szkoleń technicznych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
pracownik fizyczny umowa zlecenie / na zastępstwo część etatu
2 dni
Obowiązki: Monitorowanie stanu technicznego biura; Drobne naprawy mebli, transport mebli; Zgłaszanie większych usterek do odpowiednich serwisów; Wymiana zamków; Współpraca z różnymi działami biura;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
IMAR SERVICE GROUP (Agencja Pracy Tymczasowej nr rej. 114) - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.
W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.
Dla naszego klienta,
Orange Customer Service Sp. z o. o.
poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca klienta ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: KR/ITN/Praca
Zadania:
Jesteśmy pierwszą linią wsparcia użytkowników internetu, telewizji i telefonii internetowej,
Wspieramy naszych użytkowników w godzinach 7-24,
Podczas rozmowy razem z użytkownikiem rozwiązujemy problemy po jego stronie,
Umawiamy spotkania techników z użytkownikami,
Za pomocą dostępnych narzędzi analizujemy dostępność i stabilność usług wykupionych przez naszych użytkowników.
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie (preferowane techniczne),
Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących komputerowych,
Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących sieci komputerowych,
Znajomość podstawowychzagadnień dotyczących działania poczty e-mail,
Deklaracja uczestnictwa w trzy tygodniowym szkoleniu,
Komunikatywność,
Pełna dyspozycyjność , również w weekendy,
Gotowość podjęcia pracy w systemie równoważnym.
Oferujemy:
Umowę o pracę na0,5 etatu z (możliwością wypracowania ¾ lub 1 etatu)
Pracę od sześciudo ośmiu godzin dziennie
Zdobycie cennego doświadczenia w bardzo dużym Wydziale Call Center w centrum Krakowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Wsparcie teoretyczne i praktyczne oddziałów IH przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Doradztwo techniczne dla pracowników serwisu sieci dealerskiej AG przy diagnozowaniu skomplikowanych usterek technicznych maszyn JCB. Odbywanie szkoleń technicznych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
pracownik fizyczny umowa zlecenie / na zastępstwo część etatu
2 dni
Obowiązki: Monitorowanie stanu technicznego biura; Drobne naprawy mebli, transport mebli; Zgłaszanie większych usterek do odpowiednich serwisów; Wymiana zamków; Współpraca z różnymi działami biura;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...