Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa działająca w sektorze IT/ICT. Podstawowy zakres świadczonych przez nas usług obejmuje Rozwiązania Kadrowe, Cyclad Tools, Outsourcing IT oraz usługę Software House. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości usług przy zachowaniu partnerskich relacji zarówno z naszymi Klientami, jak i Pracownikami.
Projektowanie i tworzenie natywnych aplikacji mobilnych z wykorzystaniem Android SDK; Uczestniczenie w szacowaniu projektu, bycie aktywnym członkiem zespołu SCRUM; Uczestniczenie w fazie implementacji oraz testów aplikacji; Rozwijanie swoich umiejętności w Android/Android SDK pod okiem...
Tworzenie aplikacji w języku Java; Rozwój oraz optymalizacja istniejących aplikacji webowych; Projektowanie, rozbudowa serwisów webowych oraz implementacja usprawnień;
Utrzymanie i rozwój aplikacji wspierających produkty klienta; Identyfikacja i rozwiązywanie pojawiających się problemów; Prowadzenie projektów i ścisła współpraca z zespołami oraz działami w celu zapewnienia terminowego dostarczania rozwiązań; Nadzór merytoryczny nad młodszymi...
Wykonywanie manualnych testów oprogramowania; Automatyzacja testów; Tworzenie przypadków testowych; Usprawnianie procesów testowych i dbanie o jakość testowanego oprogramowania; Tworzenie raportów postępu w testowaniu; Udział we wszystkich etapach rozwoju oprogramowania; Ścisła...
Stosowanie metod kodowania dla określonego języka programowania; Monitorowanie programów produkcyjnych, raportowanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów; Implementacja nowych programów; Tworzenie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznej; Zapewnienie integralności systemu;
Budowanie złożonych aplikacji webowych opartych na interfejsie API; Opracowywanie dokumentacji technicznej; Tworzenie i implementowanie rozwiązań zgodnie z wymaganiami klienta;
Serwis i administrowanie aplikacjami CRM, BI; Prowadzenie prac wdrożeniowych nowych systemów informatycznych; Realizacja zgłoszeń użytkowników w III linii help desk;
Kontakt z klientami zagranicznymi, Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu;
Kontakt z klientami zagranicznymi, Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu;
Kontakt z klientami zagranicznymi; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń; Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu;
Customer support foreign language (first line support) Providing assistance in solving the fundamental problems in the field of IT; Call Management clients (registration, coordination, transfer to the next line of support)
Nadzór nad systemami IT i aplikacji francuskojęzycznych klientów; Rejestrowanie i usuwanie usterek informatycznych zgodnie z dostarczonymi procedurami;
Customer support foreign language (first line support) Providing assistance in solving the fundamental problems in the field of IT; Call Management clients (registration, coordination, transfer to the next line of support)