Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych. Nasz sukces oparty jest na praktycznej wiedzy biznesowej i budowanych przez lata relacjach w środowisku HR owocujących skutecznością rekomendowanych rozwiązań. Zachęcamy do obejrzenia filmu TESTed for 25 years.
Responsibilities: Monthly balance sheet and PL; Yearly statutory financial statement; CIT tax; Deferred tax; Reconciliation of inventories; Reconciliation of payroll related accounts; Reconciliation of VAT related accounts; Capitalized variance; Calculation of accruals and provisions; Review of...
Obowiązki: Wdrażanie nowych wyrobów do produkcji lub wprowadzanie zmian technologicznych dla produktów będących w produkcji seryjnej; Rozwiązywanie problemów technologicznych; Udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu produkcji części testowych; Nadzór, kontrola, weryfikacja założeń...
Obowiązki: Kompleksowe zarządzanie obszarem realizacji kontraktów kolejowych; Organizacja i zarządzanie zasobami technicznymi oraz personelem; Utrzymywanie i zarządzanie relacjami z klientami oraz dyrekcją techniczną inwestora; Planowanie i organizacja robót; Raportowanie w zakresie budżetu...
Obowiązki: Zadania w obrębie administracji kadrowej, rozliczania podróży służbowych i wsparcia procesów rekrutacyjnych; Przygotowywanie i kontrola dokumentów w języku niemieckim; Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim;
Obowiązki: Weryfikacja sprawozdań finansowych; Analiza danych finansowych z wykorzystaniem MS Excel; Przygotowywanie analiz biznesowych oraz raportów; Wyszukiwanie informacji oraz praca z bazami danych;
Responsibilities: Remotely monitor and troubleshoot security systems across Central Europe; Perform advanced troubleshooting and configurations of VPN gateways, Firewalls, IDS, IPS, DLP, Proxy servers, PKI, etc. to isolate the trouble and take appropriate action to resolve; Develop and maintain...
Obowiązki: Codzienny kontakt z klientem zagranicznym; Przygotowanie wyceny usług; Administrowanie treścią wewnętrznego portalu gromadzącego informacje o wymaganiach prawnych w stosunku do klientów; Przygotowanie formularzy potwierdzających aktualny stan spółek; Przygotowanie dokumentów...
Obowiązki: Prowadzenie pełniej księgowości bilansowej i podatkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; Sporządzanie dokumentacji podatkowej firmy - CIT, VAT, VAT UE, VAT 27; Przygotowywanie rocznego sprawozdania finansowego, dokumentacji do badania sprawozdania oraz współpraca z...
Responsibilities:As a Finance & Accounting Manager you will work independently and under your own responsibility in the field of finance and accounting. Based on your expertise you will develop control information and action recommendations for leaders, controlling and management; coordinate...
Responsibilities: Develop standard work standards and line balancing for productivity; Facilitate install of new equipment; Development and Writing of Standard Operating Procedures; Validate new products in concern with Quality, Manufacturing and Purchasing; Identify, track and execute manufacturing...
Obowiązki: Zarządzanie płynnością finansową Spółki; Udział w prowadzeniu wewnętrznych projektów, kontroli procesów oraz tworzenie rozwiązań finansowych; Odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację; Wsparcie Zarządu w procesie podejmowania decyzji;...
Obowiązki: Przygotowywanie deklaracji podatkowych PIT/ VAT/ CIT; Przygotowywanie dokumentacji procesowej; Współpraca z Koordynatorami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług;
Obowiązki: Migracja procesów związanych z podatkiem VAT/ CIT/ PIT; Przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT/ CIT/ PIT; Analiza dokumentacji księgowej pod względem podatkowym; Monitorowanie/ przegląd prac innych członków zespołu; Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych do klientów;
Obowiązki: Wykonywanie operacji finansowych na kontach lub rachunkach klienta; Weryfikację faktur oraz wprowadzaniem danych do systemu; Rozwiązywanie niezgodności w fakturach; Przygotowanie i raportowaniem zestawień księgowych; Kontakt z klientem;