Dla naszego Klienta, brytyjskiej firmy świadczącej usługi księgowe, audytowe i doradcze, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Legal Administrative Coordinator
Katowice
Nr ref.: 6107
Wymagania:
- Doświadczenie w koordynacji przepływu dokumentów oraz zadań administracyjnych
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (drugi europejski język będzie dodatkowym atutem)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zdolność analitycznego myślenia
- Chęć do poszerzania wiedzy i przejmowania nowych obowiązków
- Wykształcenie prawnicze lub ekonomiczne mile widziane
- Dodatkowym atutem będzie umiejętność zarządzania zespołem
Obowiązki:
- Codzienny kontakt z klientem zagranicznym
- Przygotowanie wyceny usług
- Administrowanie treścią wewnętrznego portalu gromadzącego informacje o wymaganiach prawnych w stosunku do klientów
- Przygotowanie formularzy potwierdzających aktualny stan spółek
- Przygotowanie dokumentów zatwierdzających sprawozdania finansowe spółek
- Przygotowywanie rejestrów zawierających informacje na temat udziałowców
- Koordynacja dokumentacji
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie działającej w międzynarodowym środowisku pracy
- Pakiet kompleksowych szkoleń wdrożeniowych
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych oraz rozwijających poszczególne kompetencje z zakresu międzynarodowych podatków
- Możliwość uczestnictwa w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju
- Możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych
- Dodatkowe benefity: opieka medyczna, pakiet kafeteryjny – możliwość skorzystania m. in. z oferty Multisport Benefits Card
- Możliwość uzyskania dodatkowego bonusu pieniężnego zależnie od wyników w pracy oraz za polecenie znajomych do pracy u nas
- Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze ze strefą chillout i play room