OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
W naszym zespole na co dzień: pomagasz zarządzać kosztami utrzymania i wynajmu majątku trwałego, pomagasz opiniować wnioski kosztowe monitorujemy koszty działalności bieżącej, wspierasz rozliczanie kosztu usług świadczonych w administracji. To stanowisko może być Twoje, jeśli:...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: budowanie w oparciu o VBA szeregu modeli analitycznych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych, budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, udział w projektowaniu i zarządzaniu systemem zbierania informacji wewnętrznej i zewnętrznej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
Dla naszego Klienta, polskiej firmy działającej na prężnie rozwijającym się rynku finansów i nieruchomości, poszukujemy obecnie zmotywowanej osoby na stanowisko:
Analityk Finansowy
Kraków
Nr ref.: 5999
Wymagania:
Min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale finansowym, kontrolingu lub audytu wewnętrznego (mile widziane małe przedsiębiorstwa i start-up’y)
Minimum roczne zarządzanie podległym zespołem
Szeroka wiedza z zakresu finansów i rachunkowości oraz umiejętność wykorzystywania jej w procesie podejmowania decyzji operacyjnych i biznesowych
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
Wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania oraz silna orientacja na realizację wyznaczonych celów
Odwaga w podejmowaniu decyzji
Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
Biegła obsługa MS Excel
Umiejętność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami i partnerami biznesowymi
Obowiązki:
Zarządzanie płynnością finansową Spółki
Udział w prowadzeniu wewnętrznych projektów, kontroli procesów oraz tworzenie rozwiązań finansowych
Odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację
Wsparcie Zarządu w procesie podejmowania decyzji
Przygotowywanie raportów i analiz
Budowa i rozwój działu finansów, a w dalszej perspektywie zarządzanie podległym zespołem
Współpraca z instytucjami finansowymi, kancelariami prawnymi i biurem rachunkowym
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
W naszym zespole na co dzień: pomagasz zarządzać kosztami utrzymania i wynajmu majątku trwałego, pomagasz opiniować wnioski kosztowe monitorujemy koszty działalności bieżącej, wspierasz rozliczanie kosztu usług świadczonych w administracji. To stanowisko może być Twoje, jeśli:...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: budowanie w oparciu o VBA szeregu modeli analitycznych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych, budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, udział w projektowaniu i zarządzaniu systemem zbierania informacji wewnętrznej i zewnętrznej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...