Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: korespondencję w języku polskim i angielskim (opcjonalnie niemieckim), przygotowanie materiałów prezentacyjnych, rezerwację miejsc noclegowych i biletów komunikacyjnych, sporządzanie protokołów, organizację wizyt,...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: obsługę zamówień i kont dystrybutorów zgodnie z procesami i procedurami, monitorowanie i kontrolę celów operacyjnych (KPI), wsparcie w obsłudze procesów reklamacyjnych, aktualizację danych w systemach, opracowywanie i...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: administracyjne i operacyjne wsparcie tematów związanych z procesami magazynowymi, koordynację procesów w obszarze przyjęcia i wydania towaru, monitorowanie i koordynowanie transportu, monitorowanie i kontrola celów...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: przygotowywanie informacji technicznych i sprawdzanie informacji marketingowych o produkcie; komunikowanie informacji o produktach do odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych; współpracę z centralą w sprawach zw. z produktem;...
administracyjne i operacyjne wsparcie tematów związanych z procesami magazynowymi, koordynację procesów w obszarze przyjęcia i wydania towaru, monitorowanie i koordynowanie transportu, monitorowanie i kontrola celów logistycznych (KPI) i standardów operacyjnych firmy, koordynację przepływu...
pomoc w koordynacji projektów w dziale marketingu, udział w kampaniach marketingowych i ich przygotowanie, inicjowanie działań trade marketingu, przygotowanie treści na stronę internetową, administracja strony www, stały kontakt z innymi działami w ramach potrzeb działu marketingowego,...
zarządzanie komunikacją i strategią marketingową w oparciu o regionalną strategię Aftermarket uwzględniając wytyczne Grupy, opracowanie i wdrożenie zintegrowanej komunikacji marketingowej opartej na strategii marketingowej regionu, planowanie działań marketingowych, prowadzenie i...
przygotowywanie informacji technicznych i sprawdzanie informacji marketingowych o produkcie, komunikowanie informacji o produktach do odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych, współpracę z centralą w sprawach zw. z produktem, realizację bieżących działań związanych z zarządzaniem...
obsługę techniczną i handlową klientów firmy – rynek samochodowych części zamiennych, przygotowywanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych, rozwój sprzedaży części samochodowych, opiekę nad filiami klientów oraz warsztatami REPXPERT, przygotowywanie statystyk, realizację założonych celów.
rozwój sprzedaży części samochodowych, realizację celów sprzedażowych i wymaganej dystrybucji w powierzonym regionie z powierzonymi dystrybutorami, opiekę nad filiami dystrybutorów w powierzonym regionie, przygotowywanie i przeprowadzenie szkoleń produktowo-technicznych, przygotowywanie...
obsługę techniczną i handlową klientów firmy – rynek samochodowych części zamiennych, przygotowywanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych, rozwój sprzedaży części samochodowych, opiekę nad filiami klientów oraz warsztatami REPXPERT, przygotowywanie statystyk, realizację założonych celów.
zarządzanie kartoteką materiałową w SAP, współpracę z centralą w sprawach zw. z produktami, współpracę z działem obsługi klienta oraz działem zaopatrzenia, nadzór nad katalogami (także On-Line), identyfikację produktów, zakup materiałów i usług.
prowadzenie pojazdu (ciągnik siodłowy z naczepą) dostarczającego niezbędny sprzęt do prowadzenia szkoleń technicznych, dbałość o bieżącą obsługę techniczną pojazdu i odpowiedzialność za powierzone mienie, planowanie tras przejazdu, dostosowanie wyposażenia pojazdu do aktualnego...
obsługę techniczną i handlową klientów firmy ( rynek samochodowych części zamiennych), przygotowywanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych, rozwój sprzedaży części samochodowych, opiekę nad filiami klientów oraz warsztatami REPXPERT, przygotowywanie statystyk, realizację...
obsługę sprzedażową i posprzedażową klientów B2B, przygotowywanie i koordynację ofert techniczno-handlowych wspólnie z kierownikami regionów, koordynację współpracy z zakładami produkcyjnymi w Europie.