współpracę z główną księgową w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, w szczególności ewidencji kosztów, ewidencji magazynowej, rozliczeń transakcji z podmiotami powiązanymi oraz rejestrów VAT, księgowość środków trwałych, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,...
wsparcie w planowaniu i realizacji projektów marketingowych, współpracę z grafikiem, copywriter’em i innymi dostawcami zewnętrznymi, przygotowywanie prezentacji (Power Point), bieżącą współpracę z innymi działami firmy, pomoc przy organizacji targów, spotkań z klientami, redagowanie...
obsługę techniczną i handlową klientów firmy w segmencie Przemysł, pozyskiwanie nowych odbiorców produktów i serwisów oferowanych przez firmę, współpracę i koordynację aktywności autoryzowanych Dystrybutorów, koordynację i nadzorowanie prowadzonych projektów technicznych,...
obsługa techniczna klientów firmy, prowadzenie szkoleń technicznych dla mechaników i pozostałych klientów, rozpatrywanie reklamacji (gwarancyjnych), przygotowywanie odpowiednich statystyk, przygotowanie informacji technicznych, tłumaczenia techniczne z języka angielskiego; inne zadania...
obsługa techniczna klientów firmy, prowadzenie szkoleń technicznych, rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie odpowiednich statystyk, przygotowanie informacji technicznych, inne zadania związane ze stanowiskiem.
obsługa techniczna klientów firmy, prowadzenie szkoleń technicznych, rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie odpowiednich statystyk, przygotowanie informacji technicznych, inne zadania związane ze stanowiskiem.
realizację zamówień, prowadzenie dokumentacji magazynowej i spedycyjnej, komisjonowanie i przygotowanie towaru wg dowodu dostawy, etykietowanie towaru, wpisywanie do systemu komputerowego nr artykułów, ilości, itp., sprzątnięcie magazynu.
wdrażanie i kontrolę procesu ustalania cen, koordynację cen w Aftermarkecie, kontrolę cen artykułów w kraju/regionie, kalkulację cen brutto, analizę odstępstw, przygotowywanie prezentacji w j. angielskim i/lub niemieckim.
obsługę techniczną i handlową klientów firmy - Aftermarket, przygotowywanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych, rozwój sprzedaży części – Aftermarket, opiekę nad filiami klientów, przygotowywanie odpowiednich statystyk, realizację założonych celów dot.sprzedaży.
wdrażanie i kontrolę procesu ustalania cen, koordynację cen w Aftermarkecie, kontrolę cen artykułów w kraju/regionie, kalkulację cen brutto, analizę odstępstw, przygotowywanie prezentacji w j. angielskim i/lub niemieckim.
obsługę techniczną i handlową klientów firmy - Przemysł, przygotowywanie odpowiednich statystyk i raportów, realizację założonych celów dot.sprzedaży, obserwację rynku.
obsługę techniczną i handlową klientów firmy - Aftermarket, przygotowywanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych, rozwój sprzedaży części – Aftermarket, opiekę nad filiami klientów oraz warsztatami RepXpert, przygotowywanie odpowiednich statystyk, realizację założonych celów dot. sprzedaży.
sporządzanie deklaracji Intrastat, sprawdzanie faktur i faktur korygujących od strony przepisów VAT, monitorowanie należności i ich windykację, analizę należności pod kątem przepływów pieniężnych, przygotowywanie prognozy przepływów pieniężnych, rozliczanie i alokację kosztów.