Schaeffler - połączenie fascynacji międzynarodową technologią koncernu z ok. 86 600 pracownikami i kulturą rodzinnego przedsiębiorstwa.
Jako partner wszystkich znaczących producentów samochodów, a także wielu klientów z branży przemysłowej oferujemy Państwu wiele możliwości osobistego rozwoju.
Dla naszej polskiej spółki z siedzibą Warszawie poszukujemy Pana/Pani do wzmocnienia naszego zespołu.
(obszar Polski i Ukrainy)
- zarządzanie komunikacją i strategią marketingową w oparciu o regionalną strategię Aftermarket uwzględniając wytyczne Grupy,
- opracowanie i wdrożenie zintegrowanej komunikacji marketingowej opartej na strategii marketingowej regionu,
- planowanie działań marketingowych, prowadzenie i nadzorowanie zespołu marketingu podległego obszaru,
- wdrożenie operacyjnych środków marketingowych i komunikacyjnych, wskaźników KPI i raportowania,
- wdrożenie strategii marketingowej obszaru - w tym kampanii, wydarzeń, marketingu cyfrowego i PR zapewniających realizację celów marketingowych,
- analizę rynku konkurencyjnego i trendów konsumenckich,
- współpracę z zespołami ds. sprzedaży, marketingu produktów, marketingu cyfrowego, regionalnego i centralnego,
- planowanie i koordynację zarządzania wydarzeniami, targami i projektami marketingowymi w zakresie odpowiedzialności,
- budowanie know-how na określonych rynkach / grupach docelowych w celu opracowania skutecznej strategii dystrybucji i grupy docelowej,
- koordynację odpowiednich zadań z centralą regionu Europa,
- współpracę w projektach mających na celu rozwój regionu i obszaru,
- zapewnienie wdrożenia Nadzoru Korporacyjnego oraz zgodności z przepisami, wytycznymi i standardami w zakresie odpowiedzialności,
- kontrolę finansową działań marketingowych polegającą m.in. na koordynacji planowania, realizacji i raportowaniu budżetu marketingowego.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne/techniczne,
- kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży / marketingu, najlepiej w firmach przemysłowych B2B lub Automotive Aftermarket,
- umiejętności organizacyjne oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami i wydarzeniami,
- wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych / prezentacji / zarządzania w międzynarodowym środowisku,
- wysoka zdolność radzenia sobie z presją, mobilnością (podróże), elastycznością i gotowością do zmian,
- język angielski biegły (biznesowy) – konieczny, mile widziany dodatkowy język (ukraiński, niemiecki).
- umowę o pracę po okresie próbnym oraz podstawowe narzędzia niezbędne w pracy na podanym stanowisku,
- pakiet medyczny, ubezpieczenie NNW, szkolenia.
Czekają na Pana/Panią ekscytujące zadania i doskonałe perspektywy rozwoju, ponieważ Schaeffler oznacza innowacyjną przyszłość. Cieszymy się, że będziemy mogli Pana/Panią poznać.
Kandydatów prosimy o przesyłanie życiorysu wraz z dopisanym oświadczeniem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z art.221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych)".