Schaeffler -połączenie fascynacji międzynarodową technologią koncernu z kulturą rodzinnego przedsiębiorstwa.
Jako partner wszystkich znaczących producentów samochodów, a także wielu klientów z branży przemysłowej oferujemy Państwu wiele możliwości osobistego rozwoju.
Dla naszej polskiej spółki z siedzibą w Warszawie poszukujemy Pana/Pani do wzmocnienia naszego zespołu.
Asystentka Kierownika ds. Automotive Aftermarket dla obszaru Europy Wschodniej
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- korespondencję w języku polskim i angielskim (opcjonalnie niemieckim),
- przygotowanie materiałów prezentacyjnych,
- rezerwację miejsc noclegowych i biletów komunikacyjnych,
- sporządzanie protokołów,
- organizację wizyt, konferencji, imprez wew. i zewn.,
- monitorowanie harmonogramu działań i koordynację terminów między działami,
- prowadzenie harmonogramu wyjazdów służbowych współpracowników,
- monitorowanie obiegu dokumentów, i archiwizację dokumentów,
- rejestrację plików - administracja salą konferencyjną,
- nadzór nad wyposażeniem biurowym w AAM,
- zamówienia zakupu materiałów dla biura i magazynu.
Wymagania m.in.:
- dobra znajomość obsługi MS Office + Teams,
- doświadczenie SAP mile widziane,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- mile widziana znajomość niemieckiego,
- umiejętności organizacyjne,
- umiejętność samodzielnej pracy.
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas nieokreślony na atrakcyjnych warunkach finansowych,
- stabilność pracy w międzynarodowym koncernie,
- opiekę medyczną,
- ubezpieczenie NNW,
- życzliwą atmosferę.
Informacje na temat naszego rozumienia zasad zarządzania można znaleźć tutaj: schaeffler.com/leadership. Cieszymy się, że będziemy mogli Pana/Panią poznać.