Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce nieprzerwanie od 1968r.
Naszym głównym udziałowcem jest Ferrovial – światowy lider w infrastrukturze transportowej zatrudniający ponad 70 000 pracowników i działający w ponad 15 krajach na świecie. Mając status generalnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Opis stanowiska:
Realizacja zadań w zakresie:
Biuro Handlowe
- Koordynacja pracy pracowników branży technologicznej i mechanicznej w celu przygotowania optymalnych technicznie i cenowo ofert dla tematów pozyskiwanych przez biuro handlowe.
Realizacja
- Wsparcie pracowników branży technologicznej i mechanicznej na budowach DBEiP w zakresie pełnionych przez nich obowiązków
- Współpraca z Kierownictwem budowy w zakresie technologii
- Zarządzanie podległymi pracownikami
Proces zakupów:
- Nadzór techniczny nad procesem zakupów urządzeń i usług
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe energetyczne lub pokrewne
- co najmniej 10 lat doświadczenia w branży procesów energetycznych
- co najmniej 5 lat w optymalizacji procesów energetycznych
- co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem
- znajomość pakietu Microsoft Office
- znajomość Microsoft Project
- znajomość oprogramowania AutoCAD
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- bilanse energetyczne i masowe dla układów i wyposażenia elektrowni
- opracowywanie opcjonalnych rozwiązań układów elektrowni i optymalizacja wybranych
- umiejętność prowadzenia negocjacji i rozwiązywania problemów
- umiejętność kierowania zespołem ludzi
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- umiejętność pracy pod presją casu
- umiejętność projektowania schematów procesowych PFD i P&ID
- obliczenia dla pomp i układów przepływowych
- rzetelność
- wiedza specjalistyczna zakresu energetyki
- skuteczna komunikacja
- szybkie i celne podejmowanie decyzji
- umiejętność pracy w sytuacjach kryzysowych
- myślenie strategiczne
- zorientowanie na osiąganie celów
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji
- opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe)
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.