Ogłoszenie numer: 7290501, z dnia 2022-08-02
Fundacja ADRA Polska jest polskim oddziałem międzynarodowej organizacji humanitarnej ADRA działającej w przeszło 100 krajach świata. W Polsce oficjalnie rozpoczęła swoją działalność z końcem roku 2009. Jako swój cel postawiła sobie prowadzenie działalności dobroczynnej – więcej https://www.adra.pl/
Zastępca głównej Księgowej
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- sporządzanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości w tym prowadzenie sprawozdawczości na potrzeby grantodawców,
- odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
- odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów organizacji,
- prowadzenie i/lub nadzorowanie wszystkich ewidencji księgowych,
- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
- kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS) w tym wszelkie rozliczenia z tym związane,
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości oraz prowadzenie kadr organizacji,
- rozliczanie projektów statutowych, w tym projektów finansowanych z dotacji.
Wymagania
- wykształcenie kierunkowe,
- min dwa lata doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości na stanowisku samodzielnego księgowego lub głównej księgowej,
- doświadczenie w kontaktach z Urzędami Skarbowymi i innymi organami kontrolnymi,
- znajomość zagadnień finansowo-księgowych (w tym ZUS, płace oraz zasad obiegu dokumentów finansowych),
- bardzo dobra organizacja pracy,
- skrupulatność i samodzielność,
- odporność na stres,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- ciekawą pracę z możliwością doskonalenia zawodowego,
- osobisty rozwój,
- zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.