Grupa FERRO to jeden z największych producentów i dystrybutorów armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży na rynkach międzynarodowych. Grupa jest w gronie największych dostawców w segmencie zarządzania ekonomicznym zużyciem wody i ekologicznymi źródłami ciepła w Europie Centralnej. FERRO prowadzi swoją działalność głównie w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Mołdawii, Bułgarii, Rosji, Białorusi, Chorwacji na Węgrzech i Litwie.
W efekcie dynamicznego rozwoju, do Grupy FERRO dołączyła spółka TERMET S.A, która jest jednym z wiodących dostawców kompleksowych systemów w segmencie nowoczesnego zarządzania źródłami ciepła na rynku polskim oraz spółka Tester sp. z o.o., dostarczająca elektroniczne układy sterowania i automatyki do urządzeń gazowych.
W związku z nowymi projektami i rozszerzaniem działalności Grupy, obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
- koordynowanie prac i nadzór nad sporządzaniem przygotowaniem, raportowaniem deklaracji VAT i innych deklaracji podatkowych,
- kontrola kont i prawidłowej ewidencji zdarzeń gospodarczych,
- konsolidacja Sprawozdań finansowych wg MSSF,
- ewidencja tworzonych rezerw, odpisów aktualizujących, list płac, środków trwałych i innych zdarzeń związanych z działalnością inwestycyjną i finansową Spółki,
- bieżące monitorowanie zmian w przepisach podatkowych, przygotowanie zmian do wprowadzenia nowych wymagań w spółce, współpraca z doradcą podatkowym,
- współudział w pracach związanych z badaniem sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami, przygotowanie dokumentów na potrzeby audytu zewnętrznego,
- współudział w sporządzaniu okresowych i rocznych jednostkowych oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych, w tym rocznych skonsolidowanych sprawozdań finansowych w formacie ESEF,
- przygotowanie dokumentacji cen transferowych we współpracy z doradztwem podatkowym,
- postępowanie zgodnie z wdrożoną procedurą dotyczących informacji o schematach podatkowych MDR, raportowanie i współpraca z innymi działami / spółkami w celu ujawnienia informacji o schematach podatkowych
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej z udziałem spółek zagranicznych,
- bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
- bardzo dobra znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej,
- umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,
- silna orientacja na realizację wyznaczonych celów,
- umiejętność organizowania oraz planowania pracy własnej i zespołu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook, PowerPoint.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- rabat na nasze produkty,
- 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
- dodatek urlopowy,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę MultiSport,
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.