PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrum Realizacji Inwestycji Region Południowy w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- nadzorowanie realizacji projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych, z wyłączeniem projektów realizowanych w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO),
- nadzorowanie przygotowania dokumentacji przedprojektowej i projektowej oraz dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji administracyjnych oraz opracowania harmonogramów realizacji projektów/kontraktów unijnych,
- nadzorowanie przygotowania danych do umów i wniosków o dofinansowanie projektu unijnego oraz wniosków o płatności zaliczkowe, pośrednie i końcowe,
- nadzorowanie przygotowania projektów wniosków o zmianę warunków zapisanych w Memorandach Finansowych i Decyzjach Finansowych Komisji Europejskiej w zakresie realizowanych projektów unijnych oraz weryfikacja dokumentów związanych z realizowanymi projektami w tym zakresie,
- nadzorowanie prawidłowości i terminowości realizacji planów rzeczowo-finansowych Regionów oraz monitorowanie realizacji projektów oraz prawidłowości procedur,
- nadzór nad rozliczaniem nakładów na realizowanych projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych oraz nad zapewnieniem kwalifikowalności środków pochodzących z funduszy UE,
- doraźne kontrolowanie zakresu rzeczowego wykonywanych robót i usług oraz kwalifikowalności wydatków,
- współpraca w opracowywaniu materiałów informacyjno-promujących realizowanych przedsięwzięć
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, odpowiedzialnym za realizację dużych budowlanych projektów inwestycyjnych (preferowane budownictwo liniowe),
- umiejętność zarządzania dużym zespołem pracowniczym, w skład którego wchodzą kierownicy kontraktów, dyrektorzy projektów oraz szereg funkcji wspomagających,
- wiedza z zakresu: warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, metodyki zarządzania projektami,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym znajomość MS Office i MS Project na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- umiejętność podejmowania decyzji, kierowania zespołem, pracy pod presją czasu, negocjowania, orientacja na wyniki, samodzielność.
Mile widziane kwalifikacje:
- uprawnia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą - Prawo Budowlane,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.