Zastępca dyrektora działu zarządzania nieruchomościami
Miejsce pracy: Bielsko-Biała, Katowice
CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy ze sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Dyrektora Działu w realizacji zadań jn.,
- Zapewnienie technicznego utrzymania nieruchomości
- Zarządzanie zespołem pracowników - koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń
- Organizowanie bieżącej eksploatacji, konserwacji, napraw oraz realizacji zgłoszeń serwisowych (budynku, wyposażenia, instalacji i urządzeń technicznych)
- Optymalizacja działań podwykonawców w powierzonym obszarze wraz z zapewnieniem właściwej współpracy pomiędzy działami
- Koordynowanie prac podległych firm - min.: serwisu technicznego, ppoż, ochrony fizycznej, utrzymania czystości
- Przeprowadzenie regularnych kontroli nieruchomości
- Współpraca z Zarządcami nieruchomości w zakresie obsługi najemców
- Realizowanie planu przeglądów zgodnie z obowiązującym harmonogramem, DTR urządzeń, potrzebami i przepisami prawa
- Wykonywanie raportów z prowadzonych prac, kontroli kosztów, zużycia mediów
- Prowadzenie dokumentacji nieruchomości pod względem technicznym, prowadzenie KOB, protokołów z przeglądów, pozwoleń i decyzji administracyjnych
- Rozliczenia finansowe wynikające z realizacji umów, zleceń oraz ponoszonych kosztów stałych
- Zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości zgodnie z przepisami prawa
- Współpraca z innymi działami Spółki głównie w zakresie prowadzonych prac fit-out
- Zlecanie prac, współpraca z dostawcami usług i produktów
- Zarządzanie gwarancjami technicznymi i odbiorami
- Prowadzenie obsługi gwarancyjnej sprzedanych nieruchomości
- Wskazywanie rozwiązań, propozycji modernizacji technicznych instalacji oraz ustosunkowywanie się do oczekiwań zarządcy nieruchomości oraz najemców
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - techniczne
- Doświadczenie w utrzymaniu technicznym nieruchomości
- Znajomość przepisów Prawa Budowlanego - uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
- Znajomość przepisów i procedur związanych z procesem inwestycyjnym i pracami budowlanymi
- Znajomość MS Office oraz AutoCAD
- Dobra organizacja pracy
- Zdolności do rozwiązywania problemów
- Licencja Zarządcy Nieruchomości - dodatkowy atut
- Znajomość języka angielskiego
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Mile widziane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń
Benefity dla pracowników:
- karta Multisport dla pracownika i jego rodziny
- pakiet medyczny dla pracownika i jego rodziny
- paczki świąteczne
- udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
- darmowa nauka języków
- imprezy firmowe
- wyjazdy integracyjne
- pyszna kawa
- atrakcyjne i komfortowe biura