Nr ref.: DK/FDA/WAW/11
Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej.
W ramach linii Transforming Industries świadczymy szeroką gamę usług – od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, projektowaniem rozwiązań, po tworzenie oprogramowania. W ramach obszaru Avenga IT Professionals oferujemy outsourcing najwyższej klasy specjalistów w trzech modelach współpracy: staff augmentation, team leasing i rekrutacje stałe.
Łączymy kreatywność i innowacyjność z umiejętnością szybkiej realizacji kompleksowych projektów nastawionych na uzyskanie wymiernych korzyści oczekiwanych od dużego dostawcy rozwiązań IT.
Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie w realizacji projektów IT.
Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA. W Polsce działamy od 2004 roku (poprzednio pod nazwą IT Kontrakt).
Responsibilities
- Handling technical and functional incidents related to supported service/application in accordance to Incident Management Guideline throughout all stages of their lifecycle (i.e. proper incident logging, categorization, prioritization, functional or hierarchical escalation, investigation & diagnosis, resolution & recovery, closure).
- Providing expertise to incident, problem management, change, release and configuration management according to ITSM
- Maintain GxP systems in validated state, according to Computer Systems Validation (CSV) policy and procedures
- Collaborate with delivery partners and facilitate cross-functional experts to deliver a particular service where required
- Proactive identification and communication of technical issues requiring further investigation / analysis by the respective support teams
- Following best practices regarding maintenance of incidents in SNOW as per Incident Management Guidelines
- Logging, review and processing all received service requests from appointed clients teams, managers or customers
Requirements
- At least 3 years of relevant experience as IT Support Specialist
- Expert hands-on experience in one or more of the following: Serialization/Track & Trace, Label Management, Traceability, Barcode Tracking, Supply Chain Control
- Experience in one or more domains: packaging(preferred),manufacturing,supply chain, engineering in Pharma/life sciences industry
- Working knowledge of Computer Systems Validation (CSV) and GxP
- Responsible for providing reliable delivery of IT services based on IT Service Management (ITSM) processes
- Good knowledge of ITIL, Oracle DB, SQL
- Experience in Windows Server administration, Active Directory/ServiceNow