PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE W ODDZIALE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU - 2 ETATY WYDZIAŁ ORGANIZACJI I NADZORU
Opis stanowiska pracy
- Tworzenie i aktualizowanie stron podstawowych i menu: w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa, w Serwisach Systemu Elektronicznych Usług Publicznych Gminy Miejskiej Kraków oraz w Serwisie Informacyjnym Urzędu Miasta Krakowa.
- Budowanie struktury modułów oraz koordynowanie i monitorowanie publikowania informacji publicznych w poszczególnych działach modułów przez komórki organizacyjne UMK.
- Współpraca z Koordynatorami i Operatorami BIP MK komórek organizacyjnych UMK, prowadzenie konsultacji merytorycznych w zakresie publikowania, nadzór nad właściwym wprowadzeniem danych.
- Standaryzacja udostępniania informacji publicznych w BIP MK,
- Współpraca przy realizacji zadań związanych z wdrażaniem świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną oraz realizacji zadań wynikających z udostępniania informacji publicznych
- Koordynowanie realizacji umów dotyczących wdrażania aplikacji informatycznych (budowa i modernizacja rozwiązań informatycznych społeczeństwa informacyjnego).
- Pełnienie funkcji Gospodarza i Administratora Technicznego aplikacji będących w kompetencjach Oddziału.
Wymagania
Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
- Wykształcenie wyższe.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny podczas testów i rozmowy kwalifikacyjnej):
- I. Wymagania w zakresie organizacji pracy
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, skuteczność w realizacji celów,
- Umiejętność zarządzania czasem, priorytetyzacji oraz pracy pod presją czasu
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków.
- Umiejętności planowania, organizacyjne
- II. Wymagania w zakresie wiedzy technicznej
- Ogólna wiedza w zakresie przetwarzania, przesyłania i udostępniania informacji, w tym szczególnie za pośrednictwem technologii internetowych.
- Znajomość przeglądarek internetowych i umiejętność formułowania składni zapytań dla wyszukiwarek internetowych
- Znajomość HTML, XHTML, XML, oraz prowadzenia serwisów WWW – webmastering.
- Obsługa oprogramowania pakietu biurowego na poziomie zaawansowanym (MS Office Professional) oraz znajomość programów do tworzenia grafiki rastrowej
- Znajomość protokołów komunikacyjnych i szyfrujących umożliwiających wymianę danych z innymi systemami teleinformatycznymi oraz formatów danych zapewniających dostęp do zasobów informacji udostępnianych, za pomocą systemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadań publicznych.
- III. Wymagania w zakresie znajomości przepisów prawa
- Znajomość zagadnień związanych z zakresem działania Oddziału Społeczeństwa Informacyjnego w Wydziale Organizacji i Nadzoru oraz struktury organizacyjnej Gminy Miejskiej Kraków
- Znajomość przepisów związanych z dostępem do informacji publicznej i świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Znajomość Statutu Miasta Krakowa
- Znajomość przepisów regulujących publikację w BIP w Gminie Miejskiej Kraków.
- Znajomość ustaw, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych.
- Posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty
- (niewykluczające wykonywania obowiązków na stanowisku).
Oferujemy:
- wymiar czasu pracy: 1 etat;
- stanowisko: referent, podinspektor, wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 2.700 do 3.500 złotych brutto miesięcznie w zależności od stażu pracy,
- miejsce: Wydział Organizacji i Nadzoru,
- zatrudnienie na okres 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej lub 7 miesięcy możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.