Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, czatu oraz e-maila (rozmowy przychodzące i wychodzące) Ochrona poufnych danych klientów; Prezentowanie postawy proaktywnej, cierpliwej, empatycznej i zrozumiałej;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Turkish Customer Service Advisor
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 006867
Zakres obowiązków:
• Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network, • Delivering professional and prompt service to the customers, • Keeping records of all customers" enquiries in the reporting system, • Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem, • Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team.
Oczekiwania:
• Very good Turkish language skills both verbal and written, • Good English skills would be an advantage, • Excellent verbal and written communication skills, • Professional telephone manner, • Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications, • Technical support experience would be an advantage but is not necessary, • Flexible, well-motivated team player, ability to work under pressure.
Oferta:
• Work in multinational company, • Clearly defined career path, • You will work in an inspiring atmosphere, • In addition to the salary you will receive attractive benefit package (medical care for whole family, life insurance).
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, czatu oraz e-maila (rozmowy przychodzące i wychodzące) Ochrona poufnych danych klientów; Prezentowanie postawy proaktywnej, cierpliwej, empatycznej i zrozumiałej;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;