Your responsibilities: Taking part in financial systems (mainly D365) implementations in the entities within the Group. Leading continuous improvement projects and processes standardization across the Group. Process analysis, including 'as-is' state and 'to-be' design (enhanced with process maps and...
ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...
ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...
ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...
Zakres obowiązków: Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi w ramach obsługi finansowania zewnętrznego, w tym: realizacja płatności związanych z finansowaniem, kontrola rozliczeń z instytucjami, zamykanie umów kredytowych/leasingowych, ewidencja poszczególnych operacji w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
O zespole Stanowisko zlokalizowane jest w Coloplast Business Centre (CPBC) w Szczecinie, w dziale US Direct Sales Support, ale jako nowy pracownik będziesz również częścią zespołu Comfort Medical ( spółki należącej do Coloplast), który wspiera te same procesy, ale w dwóch lokalizacjach:...
Your key responsibilities: Provide support in the compilation of diligence reports; Mining of information from electronic data rooms; Background reading and summarising on Target business activities; Review insurance policies and summarise current insurance arrangements in the pre-agreed report...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 godz.
What the day will look like Be responsible for forecasting, planning and business analysis for the business unit/area of responsibility; Preparing and presenting the monthly forecast updates to Senior Management on the company’s position relative to budget/forecast; Managing the annual budgeting...
Our client is one of the world's largest mineral fertilizer producers. For the offices in Zug we are looking for an experienced (3 – 5 years) person building up a local treasury department from scratch.
Treasury Manager (f/m)
Your challenges
administration of multi-company cash pool in close co-ordination with the treasury of the sub-holding subsidiary
preparation of cash flow statements by currency (actual and rolling forecasts) for the cash pool member companies, including the Group holding company
managing / executing external payments and intragroup transactions; booking Group holding company transactions in the ERP system
communication with the banks on behalf of the Group holding and cash pool member companies
preparation of ad hoc and regular corporate management reports
Your skills
Proficiency in spoken and written German and English, other languages are a plus
Work experience on similar position of at least 3 years, preferably at a commercial / trading company
Relevant education, certification and previous experience is a strong advantage
Independent work skills and ability to execute tasks without close supervision
Excellent self-organization and attention to details. Systematic approach to work and independent problem-solving.
Good interpersonal skills
Ability to multitask
Proficient user of MS Office, especially Excel; knowledge of Oracle EBS is a plus.
Your horizons
About Adecco Adecco Switzerland is the Swiss leading provider of HR solutions in the working life cycle area with more than 50 years of experience in this field. The company has a workforce of over 450 and is represented across Switzerland with a network of 100 branches in over 50 locations. Adecco Switzerland offers a diverse services portfolio: Temporary staffing and permanent placement, outsourcing, training and personal development, HR consulting as well as customer-oriented project services.
More than 2' 000 job offers available on www.adecco.ch
Your contact Are you interested in this job? You can apply directly
Your responsibilities: Taking part in financial systems (mainly D365) implementations in the entities within the Group. Leading continuous improvement projects and processes standardization across the Group. Process analysis, including 'as-is' state and 'to-be' design (enhanced with process maps and...
ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...
ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...
ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...
Zakres obowiązków: Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi w ramach obsługi finansowania zewnętrznego, w tym: realizacja płatności związanych z finansowaniem, kontrola rozliczeń z instytucjami, zamykanie umów kredytowych/leasingowych, ewidencja poszczególnych operacji w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
O zespole Stanowisko zlokalizowane jest w Coloplast Business Centre (CPBC) w Szczecinie, w dziale US Direct Sales Support, ale jako nowy pracownik będziesz również częścią zespołu Comfort Medical ( spółki należącej do Coloplast), który wspiera te same procesy, ale w dwóch lokalizacjach:...
Your key responsibilities: Provide support in the compilation of diligence reports; Mining of information from electronic data rooms; Background reading and summarising on Target business activities; Review insurance policies and summarise current insurance arrangements in the pre-agreed report...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 godz.
What the day will look like Be responsible for forecasting, planning and business analysis for the business unit/area of responsibility; Preparing and presenting the monthly forecast updates to Senior Management on the company’s position relative to budget/forecast; Managing the annual budgeting...