eSky Group to największe internetowe centrum podróży i lider sprzedaży usług turystycznych w Europie Środkowowschodniej. Działamy m.in. na rynkach w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Turcji, Słowacji, Republice Czeskiej, Brazylii oraz Peru. Oferujemy narzędzia do łatwej rezerwacji biletów lotniczych, hoteli, wycieczek oraz ubezpieczeń podróżnych. Od 10 lat zapewniamy kompleksową pomoc w planowaniu i realizacji podróży, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych.
Dołącz do naszego doświadczonego zespołu i wesprzyj nas w codziennej pracy jako:
-
Telefoniczna sprzedaż produktów turystycznych (bilety lotnicze, rezerwacje hotelowe, ubezpieczenia podróżne, bilety kolejowe, wynajem samochodów) na podstawie rozmów przychodzących
-
Zapewnienie efektywnej obsługi Klienta
-
Prezentowanie profesjonalnego wizerunku Pracodawcy w kontaktach z Klientem
-
Realizowanie sprzedaży z wykorzystaniem wewnętrznych procedur i systemów
-
BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CZESKIEGO I/LUB SŁOWACKIEGO (warunek konieczny)
-
Nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację w pracy
-
Orientacja na Klienta poparta łatwością w nawiązywaniu kontaktu
-
Wynagrodzenie na które składa się gwarantowana podstawa + atrakcyjny system premiowy
-
Benefity – dofinansowanie do karty sportowej, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie, zniżki na wakacyjne podróże
-
Przyjazną atmosferę i luźny start-up – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole
-
Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro, elastyczne godziny pracy (system zmianowy) umożliwiające swobodne łączenie życia zawodowego z prywatnym
-
Duże możliwości rozwoju – wsparcie doświadczonych ekspertów, okazja do nabycia specjalistycznej wiedzy na temat międzynarodowego rynku turystycznego, szansa na rozwój umiejętności sprzedażowych, możliwość współtworzenia firmowego bloga dla podróżujących, gwarancja kompleksowych szkoleń.