Inter Cars S.A.to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars SA jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.
Obecnie w związku z rozwojem zespołu zajmującego się systemami finansowymi poszukujemy Kandydatów, którzy chcieliby się rozwijać w obszarze testów.
Zakres obowiązków:
- Udział w analizie wymagań
- Projektowanie przypadków testowych
- Realizacja scenariuszy testowych (przygotowanie danych do testów i przeprowadzenie przypadków testowych)
- Zapewnianie odpowiedniej jakości testów manualnych
- Raportowanie wszystkich znalezionych problemów i błędów
- Korzystanie z narzędzi wspomagających proces testowania oprogramowania (Jira)
- Przygotowanie raportów oraz innej wymaganej dokumentacji testów
- Współpraca w zespole projektowym IT oraz z przedstawicielami biznesu
Wymagania:
- Zapał do pracy oraz umiejętność szybkiego i samodzielnego rozwijania własnej wiedzy
- Pierwsze doświadczenie w obszarze testów manualnych
- Kreatywne podejście do realizowanych zadań
- Mile widziana podstawowa znajomość oprogramowania Jira
- Chęć rozwoju swoich umiejętności w obszarze testów manualnych
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Praca stacjonarna 100% w biurze Warszawa, Galeria Młociny
Oferujemy:
- Dużą samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów po okresie wdrożenia
- Zatrudnienie w oparciu o elastyczną formę współpracy
- Przestrzenne biuro w dogodnej lokalizacji (Stacja Metra Młociny
- Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkach
- Zniżka pracownicza na części samochodowe grupy Inter Cars
- Szkolenia wewnętrzne
- Możliwość rozwoju poziomego jak i pionowego wewnątrz struktury Inter Cars
- Udział w rozwijających projektach
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia