Twoje zadania:
- Udział w opracowaniu założeń technicznych oraz rozwoju platformy telewizyjnej.
- Diagnozowanie problemów technicznych i optymalizacja wydajności systemów.
- Współpraca z klientem biznesowym w procesie definiowania wymagań i specyfikacji rozwoju platformy telewizyjnej.
- Współpraca techniczna z dostawcami platformy telewizyjnej oraz systemów wspomagających.
- Testowanie usług telewizyjnych.
- Znasz technologie sieciowe i środowisko Linux.
- Znasz techniki i narzędzia wspomagające analizę awaryjności systemów i aplikacji.
- Lubisz pracę w zespole, także w środowisku międzynarodowym.
- Komunikujesz się w języku angielskim (współpraca z dostawcami, materiały techniczne).
- Masz wykształcenie wyższe o profilu technicznym (informatyka, telekomunikacja).
- Posiadasz znajomość zagadnień związanych z testowaniem systemów, API REST oraz aplikacji mobilnych i webowych. Potrafisz budować środowiska testowe.
- W pracy z klientami biznesowymi i masz umiejętność przełożenia ich wymagań na rozwiązania techniczne.
- W pracy z rozproszonymi, wysokodostępnymi, wysokowydajnymi platformami usługowymi.
- W pracy z narzędziami i systemami z poniższej grupy: Swagger, OpenApi, Postman, OpenStack i Ceph, Elasticsearch.
- Posiadasz doświadczenie w którymś z poniższych obszarów:
- bazy danych, w szczególności Postgress,
- architektura systemów informatycznych bazująca na mikroserwisach / kontenerach,
- systemy wysokiej dostępności,
- aplikacje wideo na urządzenia mobilne i Set Top Boxy (m.in. Android, Android TV, iOS, AppleTV, Chromecast, Linux) oraz zagadnienia związane z odtwarzaniem treści strumieniowanych,
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.