Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie klientów przy rozwiązywaniu problemów technicznych i merytorycznych Telefoniczna i mailowa obługa klientów Dbałość o dobre relacje z klientami Udział w szkoleniach
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych; Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami; Współpraca z HelpDesk w celu rozwiązywania zgłoszeń; Inicjowanie instalacji poprawek przez zespół Administratorów; Udział w testach oraz wdrażaniu systemów zgodnie z...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Test Data Engineer

iRekruter Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca hybrydowa
1283 dni temu

iRekruter to inteligentna, innowacyjna, w pełni automatyczna platforma rekrutacyjna w fazie projektowania i implementacji i jednocześnie spółka z polskim kapitałem, specjalizująca się w rekrutacji kadr dla branży IT i medycznej w Polsce i za granicą.

Test Data Engineer
Workplace: Warszawa
Nr ref.: FQWO
Responsibilities:
  • Creating and documenting plan for data collection from multiple teams, with focus being in CRM and ERP
  • Determining and implementing data creation process
  • Establishing and documenting maintenance approach to assure data quality and stability
  • Identifying and deploying data storage approach, considering needs for data use across multiple testing environments
  • Participating in enterprise initiatives to bring consistency to the company's testing efforts
  • Assuring team members are aligned and executing upon strategic testing efforts
  • Executing manual test case on multiple platforms
  • Preparing detailed documentation on system defects
  • Performing fixes tests and multiple builds within scheduled timeframes
  • Verifying and analyzing results, solving potential problems, bottlenecks
Requirements:
  • Minimum 3 years of experience in:
    • IT projects dealing with complex data structures
    • ETL Testing
    • Data analysis and data transfer with capability to write complex queries, coding in minimum one scripting language (e.g. SQL or Python, but it also depends on you - you can bring your own experiences and tools knowledge to the table :)).
  • SAP Technical experience with LSMW and additional load programs (BAPI, SAP Scripts)
  • Knowledge of current project management of software applications with defined software development processes and quality systems including change management and deliverable versioning systems
  • Capability to react to project adjustments and alteration promptly and efficiently
  • Team-oriented, detail-oriented, efficient and solution-oriented attitude
  • Superb analytical and problem-solving skills to be able to recommend the best solutions for data management & storage
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Flexibility and ability to work independently and in a team
  • Great English and Polish skills (written and spoken)

It would be a plus if you had:

  • Deep understanding of SAP data structures
We offer:
  • Permanent Contract
  • Annual bonus
  • Attractive package of benefits, e.g. medical care, life insurance, Multisport card / Multicafeteria program, language courses
  • Possibility to work from home
  • Flexible working hours
  • Challenging job in an international and multilingual environment
  • Professional development
  • Attractive and competitive compensation
  • Location: Warsaw / Partially Remote
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie klientów przy rozwiązywaniu problemów technicznych i merytorycznych Telefoniczna i mailowa obługa klientów Dbałość o dobre relacje z klientami Udział w szkoleniach
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych; Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami; Współpraca z HelpDesk w celu rozwiązywania zgłoszeń; Inicjowanie instalacji poprawek przez zespół Administratorów; Udział w testach oraz wdrażaniu systemów zgodnie z...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...