specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Foodcom S.A.Kraków, Tischnera Office
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
4 godz.
Jakie będą Twoje obowiązki? Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B na podległych rynkach; Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej; Samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych; Nadzorowanie procesu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta; obsługa i kontrola procesu sprzedaży; obsługa systemu crm; realizacja zadań sprzedażowych; podpisywanie umów deweloperskich; bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Telefoniczny Doradca Stałego Klienta
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: TDS/035/DUY
Zadania:
Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientem
Przedłużanie umów z Klientami korzystającymi z danej usługi
Informowanie Klientów o nowych usługach i promocjach
Raportowanie wyników
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Dyspozycyjność minimum 4 razy w tygodniu po ok. 4 h
Duża motywacja i chęci do pracy
Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
Pracę w młodym, ambitnym, przebojowym i pełnym energii zespole pod opieką profesjonalnych team liderów
Elastyczny czas pracy w godz. 8:00-21:00 - sam ustalasz grafik!
Atrakcyjne zarobki - stawka podstawowa + prowizje
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia, wymaganego na rynku prac
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Foodcom S.A.Kraków, Tischnera Office
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
4 godz.
Jakie będą Twoje obowiązki? Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B na podległych rynkach; Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej; Samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych; Nadzorowanie procesu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta; obsługa i kontrola procesu sprzedaży; obsługa systemu crm; realizacja zadań sprzedażowych; podpisywanie umów deweloperskich; bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...